ساماندهی 18 فعال رسانه ای در بسیج سوادکوه شمالی

مسئول بسیج رسانه سوادکوه‌شمالی از ساماندهی 18 فعال رسانه‌ای در بسیج رسانه این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۴۴۱۷
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱



خبرگزاری بسیج مازندران، میلاد نبوی با اشاره به اهداف تشکیل بسیج رسانه و رسالت‌های آن، گفت: بسیج رسانه در مسیر هم‌افزایی فعالیت‌های متعهدانه رسانه‌ای و حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه شناسایی و ساماندهی خبرنگاران، عکاسان خبری و فعالان فرهنگی شهرستان سوادکوه‌شمالی انجام شده است و برنامه‌ریزی برای جذب علاقه‌مندان ادامه دارد، افزود: 35 نفر از خبرنگاران، عکاسان خبری و فعالان فرهنگی مرتبط شهرستان سوادکوه‌شمالی در قالب بسیج رسانه این شهرستان شناسایی و 18 نفر ساماندهی شدند.

مسئول بسیج رسانه شهرستان سوادکوه‌شمالی با اشاره به اهمیت رسانه‌ها در انعکاس خدمات و نارسائی‌ها و پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب اسلامی در عرصه رسانه‌های مکتوب، مجازی، شنیداری و تصویری، خاطر‌نشان کرد: استفاده بهینه از ظرفیت‌ رسانه‌ها با حمایت مسئولان و فعالیت گسترده‌تر خبرنگاران به‌دست می‌آید.

نبوی از اعزام سه خبرنگار و عکاس شهرستان سوادکوه‌شمالی در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد و اضافه کرد: بازدید از طلائیه، هفت‌تپه، هویزه و شلمچه بخشی از مناطقی بود که در اردوی راهیان نور مورد بازدید قرار گرفت.

وی در پایان گفت: راهیان نور فرصتی برای یاد‌آوری رشادت‌های رزمندگان و افزایش انگیزه علاقه‌مندان به نظام اسلامی برای خدمت به آن است

ارسال نظرات
پر بیننده ها