مسئول نمایندگی سپاه ناحیه خلیل آباد:

حضرت فاطمه (س)، تنها کسی بود که توانست بطور کامل به تربیت خانواده بپردازد

مسئول نمایندگی سپاه ناحیه خلیل آباد با بیان اینکه نهادهای تربیتی در دنیا نتوانستند آنگونه که باید، انسان کاملی تربیت کرده و به جامعه تحویل دهند گفت: حضرت فاطمه (س)، تنها کسی بود که توانست بطور کامل به این مهم بپردازد.
کد خبر: ۸۶۵۴۴۱۵
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام نوری در مراسم جشن میلاد کوثر و هفته گرامیداشت مقام شامخ زن و روز مادر که در شهرستان خلیل آباد برگزار شد، در ابتدای سخنان خود، گفت: 9 نام برای حضرت زهرا (س) نقل شده که این نام ها، فاطمه، صدیقه، مبارکه، طاهره، زکیه، راضیه، مرضیه، محدثه و زهرا می باشد.

وی با اشاره به احادیث زیادی که از معصومین و بزرگان اسلام درباره حضرت فاطمه (س) نقل شده، ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند "فاطمه، حوریه ای بهشتی به شکل انسان است". یعنی آسمانی است اما در میان ما زندگی می کند.

امام رضا (ع) نیز در حدیثی دیگر از پیامبر اکرم (ص) نقل فرموده اند: "فاطمه به این دلیل نامگذارى شد، زیرا خداوند او و دوستدارانش را از آتش جهنم منع كرده است".

مسئول نمایندگی سپاه ناحیه خلیل آباد در ادامه افزود: حضرت زهرا (س)، بزرگترین بانویی است که توانست به تربیت خانواده بپردازد. نهادهای تربیتی در دنیا نتوانستند آنگونه که باید، انسان کاملی تربیت کرده و به جامعه تحویل دهند.

نوری در ادامه افزود: تفکر اسلامی، بدون بمب و آتش، دنیا را می سازد. این تفکر آرام آرام از مرزهای ایران در حال خارج شدن است.

وی ادامه داد: در حال حاضر، دشمنان با ما جنگ سخت ندارند، بلکه با ما وارد جنگ نرم شده اند؛ دشمن متاسفانه در برخی جاها بدون هیچ هزینه ای وارد منازل ما شده است؛ آنها در حال مبارزه با قدرت تفکر و تقابل با نظام تربیتی ما هستند اما به حول و قوه الهی، تفکر اسلامی با قدرت در حال پیشروی است.

حجت الاسلام نوری در پایان خاطرنشان کرد: باید دنیا را به سمت ارزشی شدن پیش ببریم و همه این ارزش ها و فضایل اخلاقی، به برکت حضرت زهرا (س) و به برکت اسلام است.

مراسمات مختلفی از جمله ایستگاه صلواتی، ایستگاه دین نشاط زندگی، تجلیل از همسران و مادران شهدا، قرعه کشی، مولود خوانی، در حاشیه جشن کوثر به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت فاطمه(س) شهر کندر برگزار شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار