مسئول بسیج دانشجویی تربت حیدریه در گفتگو با "بسیج":

25 دانشجوی جهادگر در مناطق محروم تربت حیدریه به خدمت‌رسانی پرداختند

مسئول بسیج دانشجویی تربت حیدریه اظهار داشت: 25 دانشجوی جهادگر در تعطيلات نوروزي ۹۵ درعرصه‌هاي مختلف از جمله عمراني، خدمات‌رساني، فرهنگي و برنامه‌هاي اقتصاد مقاومتي در مناطق محروم شهرستان، فعاليت جهادی خود را انجام دادند.
کد خبر: ۸۶۵۴۳۹۹
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
محمدعلی یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، افزود: ۲۵ دانشجوي بسيجي در تعطيلات نوروزي ۹۵ درعرصه‌هاي مختلف از جمله عمراني، خدمات‌رساني، فرهنگي و برنامه‌هاي اقتصاد مقاومتي در مناطق محروم، فعاليت جهادی خود را انجام دادند.

وی بیان کرد: ۱۵ نفر از دانشجویان دختر جهادگر بسیجی با استقرار در روستای علاقه و همچنین ۱۲ جهادگر بسیجی پسر در روستای سلطان آباد بخش جلگه رخ به مدت یک هفته به مردم منطقه خدمات ارائه نمودند.

یعقوبی به مهمترین هدف این اردوها اشاره کرد و افزود: کمک به عمران و آبادانی کشور با تقویت روحیه جهادی و گسترش فرهنگ مسئولیت‌پذیری در افراد با اولویت فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی جهت افزایش تولید و بهره‌وری با ارائه خدمات بهداشتی، عمرانی، آموزشی، ترویج کشاورزی، اشتغالزایی و فرهنگی با عزیمت گروه‌های جهادی به روستاها و مناطق کم برخوردار از اهداف برگزاری این حرکت جهادی بود.

مسئول بسیج دانشجویی تربت حیدریه گفت: جهادگران در اردوهای جهادی می توانند بعنوان ابزاری برای بیان و انتقال دردهای افراد محروم به مسئولان موثر باشند.

یعقوبی کمک به محرومیت زدایی را یکی دیگر از اهداف اردوهای جهادی دانست و یادآور شد: متاسفانه با گذشت ۳۷ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی هنوز در کشور مناطقی وجود دارد که نیازمند خدمات رسانی ویژه هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار