خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بوئین زهرا:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بوئین زهرا گفت: اگر به وصیت نامه شهدا عمل شود مطمئناً در جامعه مشکلی پدید نخواهد آمد چرا که شهدا ستارگان هدایت بشر به سوی خداوند هستند.
کد خبر: ۸۶۵۴۳۵۸
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام نجات وزیرخانلو، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا در جمع زائران راهیان نور بوئین زهرا عنوان کرد: شهدا ستارگان هدایت بشر به سوی خداوند هستند.

وزیرخانلو با بیان اینکه پس از گذشت 37سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی همچنان دشمنی ها باقی است و در تمامی حوزه های سیاست، اقتصاد و به خصوص فرهنگی مورد تهاجم دشمن قرار داریم افزود: باید نسبت به توطئه‌های دشمنان اسلام آگاه بود و اگر از این جنگ نرم غافل شویم پیروزی از آن ما نخواهد بود.

وی در ادامه اذعان کرد: اردوهای راهیان نور وسیله ای برای انتقال معنویت از مناطق عملیاتی به جامعه و نسل جوان می باشد و هر کدام از جوانان ما که از این سفر معنوی باز می گردند نور معنویت را در مرحله اول به خود و در مرحله بعد به جامعه تسری می دهند.

وزیرخانلو گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، ارتقای فرهنگ عمومی و انتقال پیام شهیدان را از تاثیرات ابعاد فرهنگی راهیان نور دانست و اظهار کرد: همچنان که نثار جان شهدا، امنیت را برای ملت ایران به ارمغان آورده است قطعاً انوار قدسی آن ها حوزه های فرهنگی را هم صیانت خواهد کرد و چراغ راه نسل های آینده کشور خواهد شد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، وصیت نامه شهدا را دریای عظیم معرفت دانست و عنوان کرد: اگر به وصیت نامه شهدا عمل شود مطمئناً در جامعه مشکلی پدید نخواهد آمد.

2001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها