امام جمعه موقت مهران گفت: مهمترين پايه و اساس هر نظام و حكومتي امنيت است.
کد خبر: ۸۶۵۴۳۵۳
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزای بسیج، به نقل از آواي مهران ، حجت الاسلام فائز حسيني منش امام جمعه موقت مهران در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در اجتماع انبوه و پرشور زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی علیه‌السلام كه فرمودند اگر در مقابل امریکا کوتاه بیاییم، دشمن گام به گام جلو می آید گفت: بايد در برابر دشمنان با قدرت و اقتدار برخورد كنيم.

وي اظهار كرد: امنيت چيزي نيست كه سهل انگاري شود و بايد در مقابل فتنه ها و توطئه هاي دشمنان كه هر روز بيشتر مي شود با اقتدار و عزت ايستاد.

خطيب موقت جمعه مهران تاكيد كرد: پيام انقلاب محبت و گفتگو است اما با كساني كه عليه نظام جمهوري اسلامي ايران كينه ورزي مي كنند و به ارزشهاي اسلامي ما حمله مي كنند از موضع قدرت بايد با آنها صحبت كنيم.

حجت الاسلام حسيني ادامه داد: برخي مي گويند امروز عصر گفتمان است و عصر موشك نيست بايد به آنها يادآور شد همانطور كه در قران آمده أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم ۖ باید در برابر دشمنان قسم خورده ی دین و نظام سرسخت و شدید مقابله كرد.

امام جمعه موقت مهران يادآور شد: هرچند كشورهاي همسايه ما داراي امكانات ، معادن، اقتصاد و سياستمدار هستند اما مشاهده مي كنيم كه امنيت ندارند و زير سلطه كشورهاي استكباري قرار دارند.

وي اضافه كرد: با اقتدار و امنيت ، كشور مي تواند به اهداف عاليه و بلند اسلام و نيز اقتصاد مقاومتي دست پيدا كند.

ارسال نظرات