خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بوئین زهرا:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوئین زهرا گفت: تولید داخلی و مصرف داخلی اقتصاد مقاومتی را بیمه می کند.
کد خبر: ۸۶۵۴۳۴۸
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج درقزوین،محمود  رجبی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در همایش تبیین فرهنگ نهادی در جمع کارکنان سپاه ناحیه بیان کرد: فرهنگ دفاع مقدس الگوی مناسبی برای اقتصاد مقاومتی است.

رجبی بابیان اینکه سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری باید از حالت شعاری خارج شود گفت: مقام معظم رهبری چند سالی است که شعار سال را اقتصاد مقاومتی عنوان می‌کنند و اگر از همان سالهای اولیه، این شعار سال، جدی گرفته می شد امروز شاهد این همه نابسامانی اقتصادی در کشور نبودیم.

وی ادامه داد: امسال با توجه به شعار سال که بحث اقتصادی را دربرمی گیرد و رهبر معظم انقلاب هم به دفعات، نگرانی خود را در مقوله اقتصاد ابراز داشتند باید مدیریت جهادی به صورت جدی و با پشتکار بالایی در تمامی ارگان‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: فرهنگ سازی صحیح، پیش نیاز اقتصاد مقاومتی است و به منظور تحقق اقتصاد پویا در کشور ایران باید فرهنگ درست مصرف کردن و استفاده از تولیدات داخلی در جامعه نهادینه شود.

 فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا، با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس الگوی مناسبی برای اقتصاد مقاومتی می‌باشد، تصریح کرد: ما زمانی می توانیم پیشرفت کنیم که فرهنگ خودباوری را داشته باشیم و امیدواریم با عزم ملی و مدیریت جهادی مسئولین بتوانیم به قله ای برسیم که دیگر نگران تحریم های اقتصادی نباشیم.

 

 

2001/پ20/ ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها