مسئول اکیپ عمران قرارگاه جهادی شهید توکل مصطفی زاده بسیج دانشجویی لرستان از مشارکت دانشجویان جهادی لرستان در ساخت 2 مسجد روستاهای بخش پاپی همزمان با اردوی جهادی تعطیلات نوروز سال 95 خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۴۳۳۹
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
6

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، محمد بابایی در جمع خبرنگاران ضمن تشریح برنامه  های اکیپ عمران قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی لرستان در اردوی جهادی تعطیلات نوروز که در روستاهای محروم بخش پاپی برگزار شد، گفت: همزمان با برگزاری اردوی جهادی تعطیلات نوروز که به صورت تجمیعی با حضور دانشجویان جهادی دانشگاههای استان لرستان در روستاهای محروم شهر سپیددشت برگزار شد دانشجویان جهادی این قرارگا ه در گروه تخصصی عمران در ساخت دو مسجد روستای شباندره و چم سنگر که تا 95 درصد تکمیل شده اند مشارکت کردند.

وی افزود: در این اردو یک باب منزل مسکونی نیز به مساحت 120 متر مربع در روستای معمولان بخش پاپی شهر سپیددشت توسط طلاب جهادی و از محل اعتبارات بسیج دانشجویی لرستان ساخته شد.

مسئول اکیپ عمران قرارگاه جهادی شهید توکل مصطفی زاده بسیج دانشجویی لرستان برق کاری منازل مسکونی 300 خانوار روستایی شامل برق کاری، رفع اتصالات سیم کشی داخل ساختمان و تعویض لامپ ها را از دیگر اقدامات دانشجویان جهادی در این اردو برشمرد و گفت: همزمان با این اردو 200 لامپ کم مصرف با هدف ترویج فرهنگ استفاده بهینه از انرژی در بین روستائیان توزیع شد.

بابایی لایروبی کانال آب رسانی مزارع کشاورزی و باغات روستای دره هندیان به طول 2300 متر و آب رسانی و نوسازی لوله های آب چهار روستا را از دیگر اقدامات دانشجویان جهادی اکیپ تخصصی عمران در این اردوی جهادی برشمرد و ادامه داد: همچنین در این اردو لوله کشی حسینیه روستای برآفتاب انجام شد.

وی به مشارکت دانشجویان جهادی در ساخت یادمان شهدای گمنام شهر سپیددشت اشاره کرد و افزود: در این اردو مسیر تردد به منزل مسکونی یکی از خانواده های معظم شهدا که تردد به آن به سختی انجام می شد توسط دانشجویان انجام شد.

مسئول اکیپ عمران قرارگاه جهادی شهید توکل مصطفی زاده بسیج دانشجویی لرستان ساخت سرویس بهداشتی و حمام یک خانوار بی سرپرست در روستای برآفتاب علی عسگر را از دیر اقدامات صورت گرفته در اردوی جهادی تعطیلات نوروز دانشگاههای لرستان برشمرد و گفت: در این اردو شش کلاس درس نیز توسط دانشجویان جهادی رنگ آمیزی شد.

بابایی ادامه داد: همچنین در این اردو رواق امام زاده نوروز احمد علی در روستای نوروز احمد علی ساخته شد.
ارسال نظرات