حجت الاسلام و المسلمین حمید روحانی با اشاره به تذکر رهبری به افرادی که مدعی هستند دنیای آینده دنیای مذاکره است و نه موشک، گفت: ایشان سعی دارند تا در برابر کج روی های برخی از چهره ها شکیبایی به خرج دهند اما جایی که پای اسلام و منافع ملی در خطر باشد هیچ کوتاهی و مماشاتی نخواهند کرد.
کد خبر: ۸۶۵۴۳۲۸
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
حجت الاسلام و المسلمین حمید روحانی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به تذکر رهبری به افرادی که مدعی هستند دنیای آینده دنیای مذاکره است و نه موشک، گفت: ایشان سعی دارند تا در برابر کج روی های برخی از چهره ها شکیبایی به خرج دهند اما جایی که پای اسلام و منافع ملی در خطر باشد هیچ کوتاهی و مماشاتی نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه ادعای امثال آقای هاشمی رفسنجانی در خصوص توانمندی های دفاعی کشور مخالف نص صریح قرآن است، گفت: البته این نوع موضع گیری ها از آقای هاشمی جدید نیست و قبل ها نیز ایشان ادعا کرده بودن که مرگ بر آمریکا باید از شعارهای مردم حذف شود!

روحانی با اذعان به اینکه اگر این افراد راه غلط خود را اصلاح نکنند مغضوب ملت خواهند شد، ادامه داد: امیدواریم گذشته انقلابی آقای هاشمی به کمک ایشان بیاید.
ارسال نظرات