حجت الاسلام غالبي:

اجرائی شدن اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل مسئولین را می طلبد

امام جمعه بخش خضرآباد به نامگذاري امسال به عنوان اقتصاد مقاومتي،اقدام و عمل اشاره و گفت:اقدام وعمل باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری برای کشورمان یک ضرورت است.
کد خبر: ۸۶۵۴۲۷۱
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، اقامه نمازجمعه این هفته بخش خضرآباد با حضورشاه حسینی فرمانداراشکذر، مسئولین سپاه و بسیج و قشرهای مختلف مردم درآستانه مقدس امام زاده سید کافی کافی آباد برگزار شد.

امام جمعه بخش خضرآباددرجمع نمازگزاران جمعه به نامگذاری سال جدید به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل اشاره و گفت: تحقق اجرائی شدن اقتصاد مقاومتی با اقدام وعمل و باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری برای کشورمان یک ضرورت است که مسئولین باید برای خارج شدن از مشکلات اقتصادی آن را سر لوحه کار خویش قرار دهند.

حجت الاسلام غالبی باگرامیداشت روزطبیعت به حضورجمع کثیری ازمردم به روستاهای ییلاقی وخوش آب وهوای بخش خضرآباد دراین ایام ،تعطیلات پایان هفته در فصل تابستان اشاره کرد و افزود: تردد تریلرهای حمل سنگ آهن معادن کذاب در این جاده مشکلاتی را برای این منطقه به وجود آورده است که خواستارتسریع دوبانده کردن جاده اتابک به دوراهی خضرآباد ، کذاب توسط مسئولین ذی ربط هستیم.

khezrabadnamaz[17-57-01]

khezrabadnamaz[17-56-50]

khezrabadnamaz[17-58-10]


ارسال نظرات