خبرهای داغ:
کاروان های راهیان نور استان اصفهان با حضور در مناطق عملیاتی خوزستان، یاد سلحشوری های رزمندگان لشکر امام حسین(ع) در طول دفاع مقدس را گرامی داشتند.
کد خبر: ۸۶۵۴۲۶۲
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،كاروان راهيان نور شهرستان اصفهان با حضور در مناطق عملياتی خوزستان از نزديك با حماسه‌سازهای رزمندگان اسلام و به‌ويژه سلحشوران لشكر ۱۴ امام حسين(ع) در دوران دفاع مقدس آشنا شدند و در كنار مزار شهيدان گمنام مناطق عملياتی جنوب به برپايی مراسم دعای كميل، دعای ندبه و زيارت عاشورا پرداختند.

همچنين كاروان راهيان نور شهرهای نائين، نطنز، فلاورجان و آران‌و‌‌بيدگل از توابع استان اصفهان نيز با حضور در مناطق عملياتی جنوب با آرمان‌های شهيدان حماسه دفاع مقدس تجديد پيمان كردند.

اين كاروان‌‌ها كه توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان اصفهان به مناطق عملياتی جنوب اعزام شده است متشكل از اقشار مختلف مردم ياد شده بود كه توفيق زيارت مشاهد شهيدان خوزستان را در بهار سال جاری كسب كردند.

تیپ ۳ امام حسین(ع) از اولین یگان‌های رزمی سپاه بود که در عملیات طریق‌القدس شکل گرفت. این تیپ سپس با گسترش سازمان به لشکر ۱۴ امام حسین(ع)   ارتقا پیدا کرد تا دست کم با توان رزمی سه برابر گذشته در جنگ حضور داشته باشد.

استان اصفهان با حمایت‌های مالی و جمع کردن نیرو و امکانات، لشکر ۱۴ را به یکی از پرقدرت‌ترین یگان‌های سپاه در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران تبدیل کرد. لشکر ۱۴ در بیشتر عملیات‌های بزرگ جنگ نقشی پررنگ و کارساز داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها