نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

شعار سال براساس اشراف رهبر انقلاب به مسائل مطرح می شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در خطبه های این هفته نمازجمعه گفت: شعر سال براساس اشراف رهبر انقلاب به مسائل مطرح می شود.
کد خبر: ۸۶۵۴۲۳۸
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهدشبستری افزود: رهبر فرزانه انقلاب همچون سال های گذشته هر سال را به عنوانی نامگذاری می کنند و موضوعی که اهمیت بیشتری دارد، مطرح می کنند تا دولت و ملت بیشتر به آن توجه کنند.
وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» تاکید کرد: مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی باید با عزم راسخ وارد میدان عمل شوند چراکه در سال های اخیر مهم ترین مساله کشور مساله اقتصادی است که ایشان بر این محور تاکید دارند.

آیت الله شبستری با بیان اینکه نباید نامگذاری ها صرفا شعاری باشد بلکه دولت و ملت باید بر عملی شدن آن نیز اهتمام ورزند، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در 10 بند مصادیق اقتصاد مقاومی را بیان کرده و کلیدی ترین مساله را رونق و توسعه تولید داخلی اعلام کرده و بر جلوگیری از واردات بی رویه، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال تاکید کردند.
وی همچنین با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با مداحان و ذاکران اهل بیت(ع)، اظهار کرد: معظم له ضمن تاکید بر بهبود وضع اقتصادی و توسعه علم و دانش، بر افزایش توان دفاعی و موشکی کشور به منظور حفظ استقلال و دفاع در برابر دشمنان تاکید و اقتدار نظامی را به عنوان قدرت بازدارنده عنوان کردند.
امام جمعه تبریز همچنین با تاکید بر پاس داشتن طبیعت، اظهارکرد: همه روزهای سال باید به عنوان روز طبیعت باشد چراکه درس خداشناسی را از طبیعت می گیریم و طبیعت مختص 13 فروردین نیست.
وی با تاکید بر حفظ و مراقبت از طبیعت و محیط زیست توسط شهروندان گفت: امیدواریم که مردم با حفظ قوانین و مقررات از بروز سوانح ناگوار جلوگیری کرده و هیچ اتفاق ناگواری برای کسی رخ ندهد.
آیت الله مجتهد شبستری با تبریک و گرامی داشت روز 12 فروردین، اظهار کرد: در این روز با رای 98.2 درصدی مردم به جمهوری اسلامی، نظام هم از مردم سالاری برخوردار شد و هم در چارچوب اسلامی قرار گرفت.
وی همچنین با تبریک ولات حضرت زهرا(س) و روز زن به همه زنان و مادران مسلمان، بیان داشت: حضرت زهرا(س) مظهر ساده زیستی و اخلاص است و لازم که زنان مسلمان ایشان را به عنوان الگو و اسوه خود در زندگی قرار دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار