وی به عنوان یكی از مخلص ترین و متواضع ترین جوانان انقلابی شناخته می شد و پیگیری های مجدانه این بزرگوار و مطالبات جدی آن مرحوم در جهت استیفای حقوق مستضعفین انقلاب هیچگاه فراموش نخواهد شد.
کد خبر: ۸۶۵۴۱۸۵
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۴
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ در پی وفات محمد جواد جلالفرد عضو شورای مركزی جنبش عدالتخواه دانشجویی و دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی كشور بیانیه ای صادر کرد

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است

بسم رب النور العظیم انا لله و انا الیه راجعون متاسفانه باخبر شدیم كه برادر بزرگوار و عزیزمان محمد جواد جلالفرد عضو شورای مركزی جنبش عدالتخواه دانشجویی و دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه تهران ظهر امروز به علت عارضه قلبی دارفانی را وداع گفته است. این فعال دانشجوی همواره به عنوان یكی از مخلص ترین و متواضع ترین جوانان انقلابی شناخته میشد.

پیگیری های مجدانه این بزرگوار و مطالبات جدی آن مرحوم در حوزه های اقتصادی و رفع مشكلات معیشتی مردم و تلاش در جهت استیفای حقوق مستضعفین انقلاب هیچگاه فراموش نخواهد شد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی كشور این ضایعه اسف بار و فقدان این نیروی جوان و انقلابی را به محضر مقام معظم رهبری، امت حزب الله و همچنین اعضای محترم جنبش عدالتخواه دانشجویی در سراسر كشور تسلیت عرض كرده و از خداوند متعال میخواهیم كه به بازماندگان و خانواده آن مرحوم صبر جزیل عنایت فرماید

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی كشور
ارسال نظرات