مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: با هدف تربیت مربیان و مبلغان دانشجوی اقتصاد مقاومتی دوره تربیت سفیران اقتصاد مقاومتی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود
کد خبر: ۸۶۵۴۱۸۲
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۰
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: با هدف تربیت مربیان و مبلغان دانشجوی اقتصاد مقاومتی دوره تربیت سفیران اقتصاد مقاومتی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود.
سعید جمشیدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت و گو با ... اظهار داشت: بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با هدف تربیت مبلغ اقتصاد مقاومتی دوره آموزشی برگزار می کند.
وی افزود: این دوره آموزشی با نام " سفیران اقتصاد مقاومتی " در 4 محور آموزشی خوانش منتقدانه اقتصاد متعارف، مبانی اقتصاد مقاومتی، دشمن شناسی در اقتصاد انقلاب و آشنایی با مبانی و عملیات در اقتصاد مقاومتی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود.
جمشیدی بیان کرد: در این دوره علاوه بر استفاده از اساتید انقلابی حوزه اقتصاد ، بسته های آموزشی اقتصاد مقاومتی به دانشجویان ارائه می شود.
وی درباره نحوه ثبت نام دانشجویان اظهار داشت: دانشجویان علاقمند به شرکت در دوره می توانند با ارسال عبارت "اقتصاد مقاومتی " به سامانه پیامکی 3000144110 در این دوره شرکت کنند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز درباره زمان این دوره آموزشی بیان کرد: این دوره به مدت یک روز ، پنجشنبه 26 فروردین ماه برگزار می شود.
وی گفت: همچنین در پایان دوره آموزشی سفیران اقتصاد مقاومتی به دانشجویان شرکت کننده گواهی پایان دوره ارائه می شود.
Ec-Moghavemati.jpg
ارسال نظرات