فرمانده سپاه ناحیه مقاومت تفرش عنوان کرد
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت تفرش گفت: ولایت فقیه از ارکان مهم انقلاب اسلامی و صیانت از آن وظیفه ای مهم و دینی است.
کد خبر: ۸۶۵۴۱۷۳
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرهنگ پاسدار علی فراهانی در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور شهرستان تفرش با اشاره به ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس جوانان این مرز و بوم در مقابل دشمن ایستادند و امروز یکی از راهکارهای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که در اردوهای زیارتی راهیان نور امکان پذیر می‌شود.

وی افزود: در راستای غنای معنوی این اردو سعی شده از حضور روحانیون، کارشناسان فرهنگی و همچنین یادگاران دفاع مقدس به عنوان راوی استفاده شود تا بتوانند زائران از فضای معنوی بهره کافی و وافی را ببرند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت تفرش تصریح کرد: دشمن در جنگ سخت به خاطر دلیر مردانی که جانشان را بر طبق اخلاص گذاشتند نتوانستند کاری را از پیش برند و به اهداف خود دست پیدا کنند به ناچار در جنگ نرم چارچوب فکری و عقیدتی جوانان را هدف قرار داده و به دنبال این است که افکار پاک جوانان را به فساد آلوده کند.

سرهنگ پاسدار فراهانی با اشاره به اردوهای راهیان نور و حضور جوانان در این اردوهای زیارتی گفت: آشنایی با مناطق عملیاتی در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس از تاکیدات مقام‌معظم رهبری است که چراغ راه را برای هدایت جوانان و تربیت اسلامی آن‌ها روشن می‌دارد.

وی افزود: راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی است تا از نزدیک افرادی که جنگ را لمس نکرده‌اند دریابند که رزمندگان دلاور ما با تکیه بر ایمان وتقوا وتوسل به ائمه معصومین توانستند از این خاک مقدس دفاع کرده و در جبهه‌های حق علیه باطل پیروزی‌های درخشان و ماندگاری از خود بر جای گذارند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت تفرش تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنگ نرم چهار رکن خانواده، مدرسه و مراکز علمی، مساجد و ولایت فقیه را هدف قرار داده‌اند که در این میان اصل ولایت فقیه از ارکان مهم انقلاب اسلامی و صیانت از آن وظیفه‌ای مهم و دینی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات