خبرهای داغ:
جشن میلاد کوثر به همت بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه سمنان برگزار شد
کد خبر: ۸۶۵۴۱۶۳
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،حجت الاسلام والمسلمین دیانی در جشن میلاد کوثر ضمن گرامیداشت سالروز حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر بیان کرد: باید از حضرت فاطمه زهرا(س) بخواهیم تا راهنما و هدایت گر ما در این دنیای مدرن باشند.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه سمنان اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) همتای قرآن،ولایت و نبوت است؛ چراکه قرآن از جانب خداوند است و 23سال طول کشید تا قرآن نازل شود؛ همچنین قرآن کریم ابدی است و تا ابد باقی می ماند؛ حضرت زهرا(س) نیز دارای این ویژگی ها است.

وی ادامه داد: حضرت زهرا(س) برای همیشه باید الگوی زنان مسلمان باشد و گواه ابدیت آن حضرت در سوره ی کوثر قابل مشاهده است.

حجت الاسلام دیانی تصریح کرد: حضرت فاطمه ی زهرا(س) همتای ولایت و امامت است؛ چرا که اگر ایشان نبودند هم کفو حضرت علی(ع) پیدا نمیشد.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه سمنان خاطرنشان کرد: امام حسن عسگری(ع) درباره ی فاطمه زهرا(س) می فرمایند«حضرت فاطمه زهرا(س) حجت بر ما امامان و حجت بر خلایق است»؛ بنابراین بهترین اسوه و الگو برای ما ایشان هستند.

وی با بیان اینکه پیغمبر(ص) نیز فرمودند در آخرالزمان دختران در دو چیز برتر هستند نخست جهاد و دوم هجرت؛ادامه داد:مقابله با دشمن و شیاطن بزرگ که همان آمریکا است نوعی جهاد به شمار می رود.

حجت الاسلام دیانی اظهار کرد: مادران،همسران و دختران امروزی باید برای سیر مسیر سعادت خود و خانواده هایشان بانوی دو عالم،حضرت فاطمه زهرا(س) را الگو قرار دهند و از ایشان تبعیت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها