رئیس تبلیغات اسلامی صومعه سرا گفت: یوم‌الله ۱۲ فروردین تجلی اراده ملتی است.
کد خبر: ۸۶۵۴۱۲۸
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸

حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور با تبریک فرا رسیدن یوم‌الله 12 فروردین به خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا افزود: 12فروردین روز رقم خوردن سرنوشت مردم ایران و درواقع نقطه عطفی در جهان اسلام بوده است.

وی با بیان اینکه یوم‌الله ۱۲ فروردین تجلی اراده ملتی است که در اولین گام پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ندای رهبر خویش، حضرت امام خمینی(ره) لبیک گفتند، گفت: ملت مقتدر ایران برای تعیین سرنوشت خود در صحنه مهم ترین انتخابات تاریخ معاصر حاضر شدند.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: در چنین روزی ملت سلحشور ایران اسلامی با حضور در پای صندوق‌های رای و با دادن رای آری به جمهوری اسلامی خط بطلانی بر همه نقشه های شوم دشمنان کشیدند.

حجت‌الاسلام احمدی‌پور، روز جمهوری اسلامی را حاصل لطف خدا، اراده ملی و عزم و همت نخبگان دینی کشور دانست و تصریح کرد: کار امام خمینی(ره) فقط ساقط کردن یک حکومت مستبد و ستمگر نبود، بلکه یکی از برکات نهضت ایشان احیای دین، معنویت، اخلاق و توجه دادن بشر به فطرت اصیل انسانی و خدایی بود.

وی اظهار کرد: امروز نیز وظیفه ما حفظ و حراست از اصل انقلاب،ارزش های ان و پافشاری بر آرمان های خود با پشتیبانی و تبعیت از ولی فقیه و رهبری معظم انقلاب است که در این صورت به فرمایش امام خمینی(ره)به مملکت هیچ آسیبی نخواهد رسید.

ارسال نظرات