مدیر حوزه علمیه فومن گفت: 12فروردین نخستین روز تاسیس حکومت الهی و تثبیت انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۶۵۴۱۲۷
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴

حجت الاسلام ولی قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از فومن اظهار کرد: 12 فروردین یک روز ماندگار و تاریخی است که درایت و دورن نگری امام راحل از آن ساتع می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از افراد در آن زمان معتقد بودند چون اعتقاد مردم به امام(ره) است دیگر نیازی به رفراندوم نیست، افزود: امام در پاسخ این افراد فرمودند که بنده فکر ۵۰ سال آینده را می‌کنم تا افرادی به بهانه عدم رای گیری جمهوری اسلامی فتنه نکنند.

مدیر حوزه علمیه فومن با بیان اینکه در فروردین ۱۳۵۸ عده‌ای نام‌های جمهوری دموکرات، شرقی و غربی را برای انقلاب برگزیدند، گفت: در این راستا امام خمینی(ره) فرمودند باید این حکومت به نام جمهوری اسلامی مزین شود.

حجت‌الاسلام قربانی با بیان اینکه امام خمینی(ره) مفهوم نه شرقی و نه غربی را در اجرای و پیاده کردن حکومت به معنای واقعی به بشریت عرضه نمودند، تصریح کرد: تا زمان ۱۲فروردین ۵۸امکان نداشت حکومتی در دنیا تشکیل شود که خارج از ۲ بلوک شرق و غرب باشد.

وی خاطرنشان کرد: راه سوم امام خمینی(ره) روش جدیدی در حکومت و حکومت داری بود که ۱۲ فروردین به عنوان یوم‌الله و روز بسیار بزرگ و مقدسی برای ملت ایران و منطقه است.

مدیر حوزه علمیه فومن با بیان اینکه ١٢فروردین نخستین روز تاسیس حکومت الهی و تثبیت انقلاب اسلامی ایران است، اظهار کرد: 12 فروردین روز زنده شدن اسلام و از پربرکت ترین روزهای تاریخی است.

ارسال نظرات