خبرگزاری بسیج: آیین گرامیداشت میلاد حضرت زهرا(س) با نام جشن میلاد کوثر، با شرکت صدها نفر از خواهران بسیجی حوزه های فاطمه الزهرا(س) و بنت الهدی و جمعی از مسئولان میانه در ورزشگاه میرصمدی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۴۱۲۲
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اذربایجان شرقی، فرمانده سپاه میانه در جمع خواهران بسیجی با بیان اینکه مقامی که امروز شما مادران و زنان دریافت کرده اید دارای مسئولیتی بسیار بزرگ است، بر لزوم الگوگیری از حضرت زهرا(س) در ادای این مسئولیت تاکید کرد.

جعفر غیابی گفت: این مادران ایران زمین هستند که باید یاران امام زمان(عج) را در دامان خود پرورش دهند و تربیت سربازان امام زمان(عج) با مشاهده کانالهای ماهواره ای یا بی حجابی و اتلاف وقت در تلگرام و ... امکان پذیر نمی باشد.

وی عبادت، عفت و حیا، همسرداری، فرزندپروری شایسته، ولایت مداری،احسان به والدین، رضایت از رضای خدا و مقام شفاعت را مهمترین خصوصیات حضرت زهرا(س) عنوان و بیان کرد: زبان از تعریف و تمجید این معصومه عاجز است و همین بس که ایشان به فرموده پیامبر(ص)، الگوی زنان جهانیان از اول خلقت تا آخر آن می باشند.

در این جشن بزرگ برنامه های متنوعی از جمله مولودی خوانی و شعر خوانی برگزار و از تعدادی از فاطمه نام ها و مادران شهید تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها