مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي:
حجت الاسلام محمد رستمي گفت: راهيان نور با وجود مردمي بودن مستمر گشته است لذا بايد برنامه ريزيهاي دقيقي در اعزام ها صورت گيرد.
کد خبر: ۸۶۵۴۱۱۵
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمايندگي ول يفقيه در سپاه خوي همزمان با اعزام آخرين كاروان راهيان نور با اظهار خرسندي از استقبال مردم ومسئولين از اين اردوها اظهار داشت:باتوجه به راه اندازي حركت جهاد فرهنگي در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و نشان دادن اوج شهامت، استقامت و ايستادگي فرزندان اين مرزو بوم به نسل جديد در سال 73به حول و قوه الهي تا به امروز با استقبال بي نظير مردم روبرو شده است.

حجت الاسلام محمد رستمي اردوهای راهیان نور را یک راهکار اساسی برای مقابله با دو آسیب عمده فراموشی و تحریف تاریخ دفاع مقدس و گنجینه بزرگ فرهنگی ملت بزرگ ایران اسلامی دانست و گفت: نسل جوان ما باید بدانند که شهدا ورزمندگان این سرزمین با چه بنیه اعتقادی و نظامی در برابر دنیای استکبار ایستادندو معادلات مادی و نظامی معمول دنیا را بر هم زدند.

وي با اشاره به فرمایش های رهبر معظم انقلاب که بازدید از مناطق عملیاتی را یک سنت حسنه نامیده اند، اظهار کرد: در آستانه سال نو و ایام تعطیلات نوروز، بهتر است خانوادههای علاقه مند با استفاده از امکاناتی که قرارگاه های راهیان نور سپاه در شهراهواز فراهم کرده اند، استفاده کنند و این ایام را با بازدید از مناطق ناب سرزمین نور سپری نمایند.

حجت الاسلام رستمي افزود: اردوهای راهیان نور ضروری است چرا که احیاکننده فرهنگ شهادت، مقاومت و به شکل کلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی می تواند باشد.

اين مقام مسئول ادامه داد: امروز که در تمام اطراف جمهوری اسلامی جنگ و ناامنی بیداد می کند، اردوهای راهیان نور می تواند مسبب شکر این نعمت مجهول، یعنی امنیت موجود در نظام جمهوری اسلامی را بجا آورده و از آن پاسداری کند.

وي در پايان با اين توضيح كه ایجاد ارتباط عمیق بین نسل سوم و چهارم با نسل های اول و دوم انقلاب امری بسیار مهم و حیاتی برای استمرار نظام است، تصريح كرد: فکر و نظام اسلامی وقتی مستمر می گردد که آرمان هایی که نسل های اول انقلاب داشتند نیز به شکلیبه نسل های حاضر منتقل شود كه ایثار جان در راه خدا یکی از این آرمان هاست که نسل جوان آن را به شکلی در این سرزمین ها ینور لمس می کند تا بتواند به شکل عملی در راه دفاع از حریم اسلام جان فشانی کند.بی شک الگوی جوانان شجاعی که داوطلبانه برای دفاع از حریم آل الله به کشورهای سوریه و عراق اعزام می شوند؛ همین شهدای هشت سال دفاع مقدس سرزمینمان می باشند و این یعنی ارتباط بین نسل ها.

ارسال نظرات