خبرهای داغ:
خادم الشهدای راهیان نور تأکید کرد

ضرورت وجود اتاق فکری قوی برای تأثیرگذاری بیشتر راهیان نور

خادم الشهدای راهیان نور از همدان با اشاره به زحمات بسیار مسئولین برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: با توجه به این برنامه فرهنگی عالی جای یک چیز خالی است و آن اتاق فکر قوی برای تأثیرگذاری و بهره‌گیری بیشتر از این اردوهاست.
کد خبر: ۸۶۵۴۱۱۰
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

بسیجی همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با بیان اینکه برخی می‌گویند شهدا مرده‌اند و این نشان دهنده آن است که به خدا ایمان ندارند، اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید «و لا تحسبنّ الّذین قتلوا فی سبیل اللّه امواتا بل احیاء عند ربّهم یرزقون» و من این آیه را عیناً مشاهده کرده‌ام.

وی افزود: روزی یکی از دوستانم به من پیشنهاد ثبت نام به عنوان خادم الشهدا در اردوهای راهیان نور را داد و من گفتم نمی‌توانم اما شهدا بودند که من و دوستم را دعوت می‌کردند.

خادم الشهدای راهیان نور تصریح کرد: بعد که تصمیمم برای حضور در راهیان نور به عنوان خادم الشهدا تغییر کرد، گفتند زمان ثبت نام تمام شده و با ناامیدی از آنجا برگشتم و به شهدا گفتم اگر زنده‌اید و تأثیرگذار هستید مرا هم به خادمی زائران خود قبول کنید.

وی ادامه داد: فردای آن روز از مرکز اردویی راهیان نور با من تماس گرفتند که آیا قبول می کنید به خادمی بیایید، تعجب کردم که چه اتفاقی افتاده، گفتند قرار شده یک نفر به لیست اعزام اضافه کنیم و ما شما را انتخاب کرده‌ایم و آنجا تأثیرگذاری شهدا را دیدم.

این بسیجی خادم الشهدا از همدان گفت: با هدف نزدیکی به شهدا و راه و آرمان‌های آنان پای در این راه گذاشتم و امیدوارم مرا یاری کنند.

وی ابراز داشت: شهدا در این راه انصافاً به من عزت و آبرو بخشیدند و با اینکه بار گناهانم بسیار است به گونه‌ای رقم خورد که صدها دوست و رفیق پاک پیدا کردم.

این خادم الشهدا عنوان کرد: بهترین هدیه شهدا به من خستگی‌ناپذیری و توانایی بود و از زمانی که عازم شده‌ام دره‌ای خستگی احساس نمی‌کنم.

وی اظهار داشت: امروز که به اینجا آمده‌ام احساس می‌کنم زندگی که ما برای خود ساخته‌ایم در برابر چیزی که در اینجا به دست می‌آوریم هیچ است و زمانی که با ورود به این مناطق با شهدا عجین شوید، دیگر دوست ندارید به شهر خود برگردید.

این بسیجی خادم الشهدا از همدان گفت: هر کسی می خواهد برای زندگی و کسب موفقیت انرژی بگیرد و به خدا نزدیک شود و روزی شهادت نصیب او شود و در مجموع هر کسی دنیا و آخرت می خواهد باید به این مناطق سفری داشته باشد.

وی با بیان اینکه مسئولین اردوهای راهیان نور برای برگزاری این اردوها زحمات بسیاری متقبل می‌شوند، تصریح کرد: با توجه به این برنامه فرهنگی عالی جای یک چیز خالی است و آن اتاق فکر قوی برای تأثیرگذاری و بهره‌گیری بیشتر از این اردوهاست.

خادم الشهدا در پایان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند «جنگ یک گنج نا پایان است» و 50 درصد آن هم کشف و استفاده نشده بنابراین باید از این فرصت برای معرفی دوران دفاع مقدس و ارزش‌های آن نهایت استفاده را داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار