خبرهای داغ:
در ايام نوروز امسال، راویان به صورت تخصصی اقدام به روایت گری برای گروه خاص مانند دانش آموزي، دانشجويي، نخبه، و زائران خارجي در مناطق می کنند.
کد خبر: ۸۶۵۴۰۵۲
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمين محمدمهدي ماندگاري، در حاشیه بازدید از مناطق عملیاتی جنوب در گفتگو با خبرنگاران به معرفي موسسه روايت سيره شهدا پرداخت و عنوان کرد: در سال 78 گروهي با عنوان تفحص سيره شهدا از منطقه طلائيه و با هدف تبليغ فرهنگ و معارف اهل بيت(ع) با بهره گيري از فرهنگ شهدا، جهاد و شهادت  اقدام به تأسیس این مؤسسه کرده اند.

مسئولین موسسه روايت سيره شهدا با بيان اينکه به لطف پروردگار در طول 16سال که از تشکيل گروه مي گذرد فعالیت خوبی صورت گرفته، ادامه داد: گروه تفحص سيره شهدا امروز به موسسه فرهنگي هنري روايت سيره شهدا تبديل شده است و در بخش هايي نظير آموزش طلاب، پژوهش، تهيه و تدوين محصولات فرهنگي و اعزام راوي به راهيان نور و يادواره هاي شهدا و نيز حضور راويان و نقل سيره شهدا در محافل دانش آموزي و دانشجويي و مراسم هاي شب هاي خاطره فعاليت مي کند.

حجت الاسلام والمسلمين ماندگاري با بیان اينکه تمامي اين فعاليت ها به لطف خدا نصيب مؤسیس موسسه روايت سيره شهدا شده است، به فعاليت هاي آموزشي اين موسسه اشاره کرد و گفت: آموزش هاي روايتگري براي طلاب در3 سطح آموزش عمومي روايتگري، آموزش تکميلي و تخصصي و آموزش مربيگري هم در سه محور معارف انقلاب و دفاع مقدس، معارف انتظار و معارف اسلام ارائه مي شود.

مسئول موسسه روايت سيره شهدا با اشاره به حضور راويان اين موسسه در مناطق عملياتي و در کاروان هاي راهيان نور نوروزي اظهار داشت: حضور راويان در راهيان نور امسال به دليل فعاليت تخصصي، رشد بيشتر و بهتري را شاهد بود.

وی گفت: منظور از فعاليت تخصصي این است که در ايام نوروز امسال، راویان به صورت تخصصی اقدام به روایت گری برای گروه خاص  مانند دانش آموزي، دانشجويي، نخبه، و زائران خارجي در مناطق می کنند.

ارسال نظرات