مسئول اردویی سپاه روح الله استان مرکزی:

تحول محتوایی نخستین هدف در برنامه اعزام راهیان نور بود

مسئول اردویی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در برنامه امسال اعزام راهیان نور ما به دنبال تحول محتوایی در اجرای برنامه های مربوط به مناطق عملیاتی بودیم.
کد خبر: ۸۶۵۴۰۴۴
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰

سرهنگ سعید فرامرزی در گفت و گو با خبرنگار بسیج، با اشاره به ایجاد برنامه های محتوایی در ستاد راهیان نور اظهار داشت: در برنامه های امسال راهیان نور دیدگاهی ارائه شد که ما بتوانیم در بحث محتوایی بیشتر وارد شده و از این سو بتوانیم برنامه های هدفمندی را طراحی و اجرا کنیم.

وی افزود: بی شک اگر بتوانیم از بعد محتوایی وارد کار شویم می توانیم تاثیرات بیشتری را بر مخاطب گذاشته و به راحتی به آرمان های مورد نظر دست یابیم.

مسئول اردویی سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: هریک از اردوگاه ها و مناطق با فضاسازی ها و دیگر اقدامات انجام شده سعی کردند در این حوزه وارد شده و رسالت خود را در این راستا انجام دهند.

سرهنگ فرامرزی با اشاره به آمار اعزام افراد به این اردوها گفت: از تاریخ 15 اسفندماه تا به امروز نزدیک به 8500 تا 9هزار نفر در قالب راهیان نور عمومی و اقشار بسیج و سازمانها و ادارات به مناطق جنگی اعزام شدند.

وی ادامه داد: در اسفندماه نیز بخش عمده ای از فعالیت ما اعزام دانشجویان به مناطق بود که توانستیم 1700 نفر از استان مرکزی در قالب دو کاروان خواهر و برادر به مماطق عملیاتی اعزام کنیم.

مسئول اردویی سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: اعزام افراد به مناطق جنگی یکی از فعالیت های مهم فرهنگی در مقابل فتنه های دشممنان است که می توانیم با تجدید آرمان با شهداء ادامه دهنده مسیر آنها باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار