خبرهای داغ:
مدیر ستاد اقامه نماز استان قم مطرح کرد

برپایی نماز جماعت در بوستان‌ها و مدارس قم در نوروز با همکاری سپاه

مدیر ستاد اقامه نماز قم از برگزاری نماز جماعت در 27 بوستان‌ و 40 مدرسه این استان در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۴۰۳۰
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد خامه‌یار گفت: نماز جماعت در ایام نوروز در 27 بوستان شهر برقرار است.

وی افزود: مشخص کردن محل نماز، نصب تابلوهای جهت قبله، فراهم کردن مهر و ... از جمله اقدامات انجام شده در این بوستان‌هاست.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم با اشاره به بررسی وضعیت نمازخانه‌های هتل‌ها و پارک‌ها پیش از نوروز ابراز کرد: با توجه به کوشش ویژه مسئولان در سال جاری برای برپایی نماز جماعت در نقاط مختلف، وضعیت نمازخانه‌های هتل‌ها، پارک‌ها و مهمان‌سراها پیش از نوروز مورد بازرسی قرار گرفتند و تذکرات لازم ارائه شد.

وی از رسیدگی به نمازخانه‌های بین راهی خبر داد و گفت: امسال برای نخستین بار، نمازخانه‌های بین راهی به ویژه نمازخانه‌های مسیر اتوبان قم - تهران مورد بررسی قرار گرفتند و به مشکلاتشان در زمینه پاکیزگی نمازخانه، نظافت سرویس‌های بهداشتی و تجهیزات رسیدگی شد.

خامه‌یار همکاری شایسته شهرداری در زمینه برپایی نماز جماعت را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: امسال شهرداری قم بیش از انتظار ما برای برپایی نماز جماعت و تبلیغات در این خصوص تلاش کرد که این امر جای تشکر دارد.

وی با بیان اینکه مسئولان کشور کوشش‌های فرهنگی شهرداری قم را کم‌‌نظیر دانسته‌اند ابراز کرد: دوستان ما در ستاد اقامه نماز کشور گفته‌اند برنامه‌های فرهنگی شهرداری قم به ویژه در زمینه نماز جماعت در کشور کم‌نظیر است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم ادامه داد: سپاه نیز برای اجرای برنامه‌های ستاد اقامه نماز همکاری خوبی داشته است.

وی با اشاره به برپایی نماز جماعت در واحدهای اسکان آموزش و پرورش اظهار کرد: در 40 مدرسه‌ای که محل اسکان مسافران نوروزی هستند نماز جماعت برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار