در طلیعه تثبیت پایه‌های نظام اسلامی و تقارن پرفیض آن با میلاد زهرای مرضیه سلام الله علیها و به لطف مداوم دوازدهم فروردین ماه، فرصت مغتنمی برای ما فراهم آمده است تا این بار به اقدام و عمل انقلابی در مسیر پویایی سه عنصر اساسی مورد تاکید مقام معظم رهبری یعنی اقتصاد، فرهنگ و دانش، آری بگوییم.
کد خبر: ۸۶۵۴۰۰۵
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری، در این بیانیه آمده است:

دوازدهم فروردین ماه آغاز دوباره است تا درلبیک به فرمان مقتدایمان همت انقلابی را همچون همیشه سرلوحه‌ی کار خویش قرار دهیم و همه عناصر و بایسته‌ها را برای رسیدن به تعالی و پویایی، در همه حوزه‌های حکومت اسلامی به خدمت گیریم.

امروز برآنیم تا با باجرقه‌های امیدبخشی که در سایه‌ی چنین حکومتی در دوازدهم فروردین ماه با شور و شعور مردمی آغاز شد، مجد و عظمت حکومت مهدوی را با امید و تلاش بیشتری به انتظار بنشینیم.

بدون تردید دستیابی به تعالی و پویایی در جامعه اسلامی، تلاش جبهه استکبار را برای توقف این مسیر با شدّت بیشتری همراه می سازد و بدلیل آنکه ارکان حکومت اسلامی همواره مایه‌ی بیم و هراس جامعه استکبار بوده و هست؛ همه خدعه‌ ها و تلاش مستکبران تحت لوای تحریم و با لباس فریبنده حقوق بشر، سلاح هسته‌ای و منافع جامعه جهانی بر این قرار گرفته است تا ارکان حکومت اسلامی را هدف قرار دهد.

لذا در این برهه از زمان ملت غیور ایران و ارکان نظام مقدس اسلامی با اتحاد و همدلی و کار و تلاش جهادی راه را بر دشمنان سد نموده و حماسه ی دیگری در عرصه های مختلف به ویژه اقتصاد، فرهنگ و دانش خلق خواهند کرد.

یادمان باشد کشور عزیز ایران، در حال گذار به دوره تمدن سازی است، دوره ای که برای هر لحظه ی آن خون های فراوان و رنج های بیشماری به این مردم مجاهد تحمیل شده است تا نهال نوپای انقلاب، توانا گشته و قدرت ورود در مراحل نظام سازی و تمدنی را بدست آورد.

امروز به پاسداشت میراث گرانقدر خون شهیدان و رنج هایی که خانواده شهدا و ایثارگران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و نیز دوران پر فراز و نشیب پس از جنگ و به ویژه مبارزاتی که در جبهه مقاومت به دوش کشیده­ اند؛ با امام شهیدان و رهبر عزیز میثاقی دوباره می بندیم که در نکوداشت ارزشها و تمهید فرایند تمدن نوین اسلامی، لحظه ای غفلت و درنگ نکرده و تا دستیابی به تمدن جهان شمول سرشار از عاطفه الهی و بارقه های معطر محمدی و حکومت مهدوی تلاش خواهیم کرد.

اینک اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با سلام و درود بیکران به روح امام راحل عظیم الشان و شهدای گرانقدر، با تمام توان برای اقدام و عمل انقلابی در مسیر تحقق فرمان فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز و تا اهتزاز بیرق فاطمی و زینبی کلمه الله هی العلیا و کلمه الظالمین هی السفلی با بصیرت تمام پیش خواهد رفت.

ارسال نظرات