همزمان با سالروزمیلاد دخت نبوت حضرت زهرای اطهر(س) جشن بزرگ میلاد کوثر به همت حوزه ی حضرت زینب (س) ناحیه ی دامغان و با همکاری حوزه ی حضرت صاحب (عج) و پایگاه های نسیبه ،نرجس و ام لیلا در سالن ورزشی شهر دیباج برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۳۹۹۱
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی از اساتید حوزه و دانشگاه در جشن بزرگ میلاد کوثر که به مناسبت فرخنده میلاد حضرت زهرا(س) و بزرگداشت مقام مادر و روز زن در سالن ورزشی شهر دیباج برگزار شد، خطاب به مادران و بانوان حاضر در این مراسم اظهار داشت:شما مادران و بانوان باید به خود ببالید که الگویی همچون حضرت زهرا (س)دارید و روز تولد آن حضرت به نام روز زن وروز مادر نامگذاری شده است، شخصیتی که پیامبر اکرم (ص) با تمام عظمتش وقتی حضرت زهرا (س)وارد می شدند از جای خویش بلند می شد و جایشان را به آن حضرت می دادند.

وی افزود: در دوره ی آخرالزمان روایت های زیادی است که به آسیبهایی که متوجه کانون خانواده است اشاره دارد و تمام این آسیب ها حول محور خانواده یعنی زن و مادر می چرخد و یکی از این روایات که خیلی هم به آن اشاره شده است، آسیب زدن به کانون خانواده است و تمام شیاطین دست به دست هم داده اند تا خانواده ها را از هم بپاشند.

این استاد برجسته حوزه بیان داشت: عفت و حیا 10درجه دارد که 9تای آن برای زن است و این حیا و عفت زن است که جامعه را حفظ می کند؛ بنابراین اگر جامعه ای در آن زنان بی عفت شوند آن جامعه کم کم سقوط می کند، در دوره ی آخرالزمان شیاطین دست به دست هم داده اند و بی عفتی و بی حیایی را ترویج می دهند و چون دوره ی آخرالزمان آخرین روزهای عمر شیطان است، با تمام ابزار به میدان می آید تا همه را بیچاره کند.

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی خاطرنشان کرد: در روایات آمده است که شیخ مرتضی زاهد هنگام نماز بسیار آشفته بود و از او دلیل این آشفتگی را پرسیدند؟ گفت روایتی دیدم که پیامبر (ص) به حضرت علی (ع) فرمودند «هر چقدر راه برای هدایت بشر بلدی شیطان به همان مقدار راه بلد است» و این دلیل نگرانی من است، پس بسیار مواظب نفوذ شیطان باشید.

وی ادامه داد: توجه کنید همین ماهواره ها شیطانی است که در حریم خانواده ها رسوخ کرده و باید بسیار مواظب کانون خانواده و فرزندان خود باشید و با الگو قرار دادن حضرت زهرا(س) درتمام شئونات زندگی سعادت خانواده تان را تضمین کنید و شاه کلید مبارزه با دجال این است که والدین با فرزندان خود رفیق باشند.

در پایان این مراسم گروه موسیقی محلی "نوای دلهای" روستای کلاته به هنر نمایی پرداختند و از بانوانی که اسامی حضرت زهرا (س) را داشتند، تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها