فرمانده سپاه روح الله گفت: حضرت زهرا(س) در دفاع از حریم ولایت تا پای جان ایستاد و در دفاع از ولی امر شهید و فدای ولایت شد که این بزرگترین آموزه مکتب فاطمی است.
کد خبر: ۸۶۵۳۹۸۶
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹

سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در گفت و گو با خبرنگار بسیج، با اشاره به ولایتمداری حضرت زهرا(س) اظهار کرد: حضرت زهرا(س) بعنوان نخستین شهد راه ولایت در دفاع از حریم ولایت یک تنه تا پای جان در برابر انحراف جامعه آن روز ایستاد و در این مسیر جان خود، فرزند شش ماهه اش را نیز فدای راه ولایت کرد.

وی افزود: حضور مقتدرانه و خطبه های کوبنده و آتشین حضرت زهرا(س) آنقدر شیوا و به حق بود که دشمن برای مقابله با حضرت فاطمه(س) به هرحربه ای از بستن دستان حضرت امیر(ع)، آتش کشیدن در خانه تا زدن آن حضرت(س) فروگذار نبود اما حضرت زهرا(س) تا آخرین لحظات عمر بابرکت خود دست از ولایت و دفاع از ولی امر خود برنداشت.

سردار کریمی تصریح کرد: حضرت زهرا(س) آن‌قدر ذوب در ولایت بود که به همه دنیا پشت پا زد و در دفاع از راه منتهی به سعادت ولایت لحظه ای غافل نشد و در تمام زندگی پربار و کوتاه خود از امیرالمومنین و ولایت دفاع کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به تاسی زنان مومنه ایران اسلام به حضرت زهرا(س) در دفاع از اسلام و ولایت گفت: زنان مومنه ایران اسلامی در طول تاریخ انقلاب اسلامی با نصب العین قرار دادن آموزه های فاطمی حضرت زهرا(س) در دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) و ولایت فقیه مجاهدت نموده و خاطرات زرینی از نقش زنان در دفاع از حریم پاک ولایت در طول انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است.

سردار کریمی افزود: زنان مسلمان ایران اسلامی در بدو شکل گیری انقلاب اسلامی با غیرت و عفت فاطمی همراه با مردان غیور انقلابی به حضرت امام خمینی(ر) لبیک گفته و در راه پیروزی انقلاب اسلامی مجاهدت ها و ایثار وفداکاری داشتند.

وی تصریح کرد: زنان افتخارآفرینان عرصه جهاد در هشت سال دفاع مقدس بودند که مردان با اراده آهنین و اعتقاد راسخ به اسلام ناب محمدی(ص) و دفاع از ولایت را پرورش داده و تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: زنان در جنگ تحمیلی هشت ساله همپای مردان و رزمندگان اسلام در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی ایستادند و نیز در پشتیبانی از رزمندگان امروز فصلهایی از ایثار و فداکاری آنان در تاریخ دفاع مقدس به ثبت رسیده است.

سردار کریمی به حضور زنان مسلمان ایران اسلامی در عرصه های مختلف پس از دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: پس از جنگ تحمیلی زنان در دفاع از انقلاب و ولایت با پرورش مردان بزرگی چون احمدی روشن، علیمحمدی و رضایی نژادها در مسیر تعالی انقلاب اسلامی نقش موثر و بزرگی ایفا کدند.

وی افزود: زنان با فراگیری اموزه های فاطمی و عفت زهرایی، حضوری جدی و تاثیر گذار در عرصه های مختلف پیشرفت کشور داشته و زمینه ساز توسعه روزافزون کشورایران اسلامی در کنار مردان این سرزمین اسلامی شده اند.

فرمانده سپاه روح الله مرکزی با اشاره به ضرورت ترویج فهنگ فاطمی به عنوان سبک زندگی موفق اسلامی  در جامعه اسلامی ایران گفت: امروز باید سبک زندگی فاطمی و زندگی گربرکت حصرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) بعنوان موفق ترین خانواده بشری و یک سبک زندگی مترقی و آسمانی در جامعه ترویج شود.

سردار کریمی افزود: زنان امت اسلامی ایران، باید با ترویج فرهنگ فاطمی در عرصه جنگ نرم که دشمن عفت و حجاب زنان کشورهای اسلامی را نشانه رفته، در مقابل هجمه شبیخون فرهنگی و جنگ نرم دشمن که با ابزار بی بندوباری و از هم گسیختگی خانواده ها حمله آورده در تثبیت و تقویت بنیان خانواده و ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه تلاش کنند.

ارسال نظرات