خبرهای داغ:
همزمان با نخستین جلسه شورای اداری استان،

جلد سوم کتاب «فار» رونمایی می‌شود

در نخستین روزهای سال 95 و در اولین جلسه‌ی شورای اداری استان قزوین، سومین جلد کتاب فار از مجموعه‌ی وصایای شهدای استان قزوین رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۸۶۵۳۹۳۸
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین رونمایی از کتاب وصایای شهدا را در ابتدای سال جاری به فال نیک گرفته و افزود: در نخستین روزهای سال جدید و در اولین جلسه‌ی رسمی شورای اداری استان، شاهد نمایش یک کار فرهنگی و ارزشی هستیم، اقدام ارزشمندی که می‌تواند برکات بسیاری برای مردم و همه‌ی مدیران استان داشته باشد.
وی گفت: مجموعه‌ی کتب فار، حاوی وصایای شهدای استان قزوین می‌باشد که به نحو شایسته‌ای توسط حسن شکیب‌زاده، از نویسندگان حوزه‌ی دفاع مقدس، تدوین و تنظیم شده است که دو جلد آن در سال گذشته منتشر شد و در جلسه‌ی شورای اداری استان شاهد رونمایی سومین جلد آن خواهیم بود.
حقایق‌پور افزود: از مجموعه‌ی سه هزار شهید استان قزوین، یک هزار و یکصد شهید دارای وصیت نامه می‌باشند که این وصایا برای نخستین بار در سطح کشور به نحوی تنظیم و تدوین و منتشر می‌شود که قابل استفاده‌ی عموم مردم، همچنین مراکز فرهنگی و هنری برای پرداختن به موضوعات عمومی و همگانی آن در قالب تولید فراورده‌های فرهنگی می‌باشد.
وی با اشاره به وجود 310 وصیت‌نامه در سومین جلد کتاب فار، افزود: چهارمین جلد این مجموعه که آخرین آن می‌باشد نیز تا پایان فصل جاری منتشر و در دسترس علاقمندان قرار گیرد.



1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار