خبرهای داغ:
مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه شهداء:

امسال قریب به 12 هزار نفر از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید نمودند

امسال قریب به 12 هزار نفر از مردم استان در قالب کاروان های راهیان نور بصورت جمعی و خودجوش از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید نمودند.
کد خبر: ۸۶۵۳۹۱۶
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار حسنعلی چراغی با اعلام این خبر گفت: در راهیان نور امسال از تمام ظرفیت ها برای میزبانی شایسته از میهمانان شهداء و میزبانی بهتر استفاده شد لذا با عنایت خداوند متعال بیشتر زائرین از نحوه خدمات رسانی رضایتمند بودند.

سرهنگ چراغی ادامه داد: تمهیدات لازم برای استفاده بهتر از ناوگان حمل و نقل پیش بینی گردیده شده بود و تمامی رانندگان نسبت به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توجیه گردیده بودند و با رعایت قوانین و الطاف الهی خوشبختانه تا این لحظه هیچ حادثه جاده ای برای خودروهای زائرین پیش نیامد.

وی تصریح کرد: در خصوص تغذیه سعی شد غذای با کیفیت تهیه و بصورت گرم در اختیار زائرین قرار گیرد و معاونت بهداشت و درمان با حضور در استان خوزستان نظارت کامل بر نحوه پخت غذا و توزیع آن داشت.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه شهداء افزود: در بحث اسکان 2 زائر سرا در اهواز پیش بینی شده و زائرین بعد از ورود به خوزستان در اردوگاه های پردیس حضرت رسول(ص) و شهید مسعودیان اقامت می نمایند و برنامه های متنوع فرهنگی از جمله اقامه نمازهای جماعت و قرائت ادعیه و زیارتنامه شهدا و همچنین پخش فیلم و رادیوی اردوگاهی اجرا می گردد.

وی به فضا سازی اردوگاه ها اشاره کرد و گفت: فضا سازی خوب و قابل توجهی در اردوگاه ها بعمل آمده و محل های اسکان زائرین با تصاویر شهدا و پیام ایشان تزئین گردید تا در حد امکان فضایی معنوی در اختیار زائرین راهیان نور قرار گیرد.

چراغی در پایان گفت: آخرین دوره از کاروان های راهیان نور اعزامی از استان آذربایجان غربی بتعداد 1300 نفر هم اکنون مشغول بازدید از یادمان های شهدا در مناطق عملیاتی جنوب کشور هستند.

ارسال نظرات