علی اشرف خانلری
خبرگزاری بسیج: معاون أمور اجتماعى و فرهنگى منطقه ٢٠ از اجراى ويژه برنامه هاى ميلاد حضرت فاطمه(س) در أماكن مذهبى اين منطقه جنوبى خبرداد.
کد خبر: ۸۶۵۳۹۰۶
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ برومند نامدارى با بيان اين مطلب گفت: با توجه به مسجد محورى فعاليت هاى فرهنگى مديريت شهرى، ويژه برنامه هاى پيش بينى شده به مناسبت ميلاد حضرت فاطمه(س) در قالب جشن بهار فاطمى در مساجد اين منطقه جنوبى بر پا مى شود تا شهروندان نمازگزار از فيوضات معنوى اين ميلاد بهره مند شوند.

نامدارى با اشاره به اينكه علاوه بر حرم حضرت عبدالعظيم حسنى(ع) ديگر امامزادگان و حسينيه ها نيز ميزبان ويژه برنامه هاى اين ميلاد پر بركت هستند، افزود: سخنرانى مذهبى، مولودى خوانى، قدردانى از مقام شامخ مادران و زنان نمونه از جمله برنامه هاى تدارك ديده شده در جشن بهار فاطمى است.

وى به مشاركت شوراياران نيز اشاره كرد و ادامه داد: ده ها فعاليت فرهنگى در قالب هنرهاى نمايشى و اموزشى نيز در سراهاى محله به اجرا در مى آيد.

معاون اجتماعى و فرهنگى شهردارى منطقه ٢٠ يادآور شد: تمامى فعاليت هاى فرهنگى مديريت شهرى با رويكرد ترويج سبك زندگى ايرانى اسلامى اجرا مى شود و أهداف طرح آسمان ابى و زمين پاك مورد توجه است.

 

 

ارسال نظرات