خبرگزاری بسیج: شهردار تهران ضمن بازدید از محل اسکان و گردشگری منطقه 20، درجریان نحوه خدمات رسانی به مسافران نوروزی و زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) قرار گرفت.
کد خبر: ۸۶۵۳۹۰۱
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ محمد باقر قالیباف به همراه معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از مجموعه ورزشی سلمان فارسی که محل پذیرش مسافران نوروزی و گردشگران منطقه 20 است بازدید کرد و با مسافران به گفتگو پرداخت.

نحوه پذیرش، خدمات رسانی و چگونگی اطلاع رسانی از مهمترین مواردی بود که از سوی شهردار تهران مورد رصد و ارزیابی قرار گرفت.

شهردار تهران به همراه هیئت همراه از امکانات رفاهی اعم از ایستگاه های دوزندگی، آرایشگری و شستشوی ماشین زائران که در محل اسکان نوروزی منطقه 20 تعبیه شده است نیز بازدید کرد.

حضور در محل نمایش فیلم های نوروزی و غرفه های حجاب و عفاف، ری شناسی، مدیریت پسماند، فعالیت های سلامت محور، نسیم بهشت و عرضه کتاب و محصولات فرهنگی بخش دیگری از بازدید شهردار تهران بود تا از ارائه خدمات بهینه به مسافران و گردشگران نوروزی در این منطقه جنوبی اطمینان حاصل کند.

سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 نیز در این بازدید گفت: تاکنون یک هزار و 500 زائر و گردشگر از مجموعه امکانات محل اسکان استفاده کرده اند و همچنان این خدمات تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه داد.

صفوی افزود: 5 ایستگاه برای اطلاع رسانی و راهنمایی زائران و مسافران در نقاط پرتردد منطقه مستقر شده اند تا ضمن ارائه اطلاعات گردشگری تهران، گردشگران را به محل های اسکان راهنمایی کنند.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه نزدیک ترین محل به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برای محل  اسکان در نظر گرفته شده است تا زائران به سهولت به این حرم شریف دسترسی بیابند، ادامه داد: پارکینگ، بوستان ترافیک برای ارائه خدمات آموزش مبانی ترافیک، نمایشگاه فرهنگی بهار همدلی و خدمات جانبی رفاهی از مجموعه خدماتی است که برای محل اسکان لحاظ شده است تا فضای امن و مناسبی برای زائران گردشگر فراهم شود.

ارسال نظرات