پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: اردوهای راهیان نور خانوادگی بایستی در راستای ارتقا سطح معرفت و آگاهی خانواده ها با مسائل مهم فرهنگی اجتماعی به عنوان رکن اصلی جامعه به شکل مطلوب و در خور توجهی اجرا شود.
کد خبر: ۸۶۵۳۹۰۰
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸

محمد رشیدی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به اهداف راهیان نور اظهار داشت: آشنایی اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و دانش آموزان با فرهنگ و ارزش های والای دفاع مقدس و شهیدان والا مقام و یادآوری رشادتها و جانفشانی های غیور مردان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس از اهداف این سفر معنوی است.

این جانباز فرهنگی افزود: اردوی راهیان نور در بخش دانش آموزی تحت عنوان "از مدرسه تا مدرسه" برگزار می شود چرا که نه تنها مدرسه برای دانش آموزان کلاس درس است بلکه جبهه‌های نبرد حق علیه باطل نیز مدرسه و کلاس بزرگتری است که باید جوانان و آینده سازان این مرز بوم از آن ها استفاده نمایند.

وی همچنین با اشاره کاروان های راهیان نور خانودادگی گفت: در بخش خانوادگی و بزرگسالان هم بایستی این اردوها در راستای ارتقا سطح معرفت و آگاهی خانواده ها با مسائل مهم فرهنگی اجتماعی و افزایش دانش خانواده ها با ارزش های دفاع مقدس به عنوان رکن اصلی جامعه اسلامی و انقلاب اسلامی به شکل مطلوب و در خور توجهی اجرا شود.

این پیشکسوت و راوی دوران دفاع مقدس با اشاره به جنگ نرم دشمن در ادامه تصریح کرد: اجرای این اردوهای که یکی از برنامه های مهم و تاثیرگذار فرهنگی به شمار می رود، جهت مقابله با جنگ نرم و تبلیغات سویی که دشمن جنایتکار به ویژه آمریکای جهانخوار برعلیه جمهوری اسلامی ایران دارد بسیار ضروری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات