علی اشرف خانلری
خبرگزاری بسیج: کتابت عنوان سال 1395 " اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل " از سوی استاد داود نیکنام از خوشنویسان صاحب نام کشور و ساکن شهرستان ری بر روی پایگاه اینترنتی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای « مد ظله العالی» قرار گرفت.
کد خبر: ۸۶۵۳۸۹۸
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خطاب به ملت ایران، سال ۱۳۹5 را سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری کردند .

نگارش این عنوان توسط استاد داوود نیکنام صورت گرفته است که بر روی پایگاه اینترنتی دفتر و حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای « مد ظله العالی » با کیفیت بالا به منظور استفاده عموم، دستگاههای اجرایی کشور و علاقه مندان قرار داده شده است.

وی همچنین نگارنده نشان سال "دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی" است که این اثر نیز سال گذشته از سوی مردم با استقبال زیادی روبرو شده بود.

گفتنی است، استاد «داوود نیکنام» را به خوشنویس اهل بیت (ع) می‌‌شناسند و کتیبه ضریح شش گوشه حضرت امام حسین (ع)، ضریح حضرت زینب کبری (س) و ضریح حضرت رقیه (س) را خوشنویسی کرده است.

داود نیکنام خوشنویسی را سال ٦٤، از محضر استاد زنده یاد «ابراهیم بخت‌شکوهی» در تبریز فرا گرفت و از سال ٦٩ پس از فارغ التحصیلی از انجمن خوشنویسان ایران، کار تدریس را آغاز کرد.

وی ابداع کننده آثار خوشنویسی "مدرن برجسته" است و تاکنون ده ها نمایشگاه داخلی و خارجی بر پا کرده و علاوه بر کار داوری در چندین جشنواره سراسری، موفق به اخذ جوائز و عناوین متعدد هنری در جشنواره های خوشنویسی کشور شده است.

ارسال نظرات