خبرگزاری بسیج: فاز چهارم پروژه کمربندی غربی باقرشهر مراحل پایانی خود را می گذراند و پس از افتتاح باعث کاهش حجم ترافیکی و همچنین افزایش ایمنی شهروندان در محور تهران - قم در محدوده باقرشهر می شود.
کد خبر: ۸۶۵۳۸۹۱
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ دبیر و سخنگوی شورای اسلامی شهر باقرشهر با بیان این مطلب افزود: کمربندی غربی باقرشهر کامیون های سنگین را از تقاطع شهرسنگ به علامه عسگری هدایت می کند تا مشکلاتی که اکنون شهروندان با آن روبرو هستند رفع شود.

مهندس عسگر پناهنده خاطرنشان کرد: سعی کرده ایم که در حد توان خود در حوزه های مختلف به ویژه حوزه های عمرانی اقدامات شایسته ای را انجام دهیم و  خوشبختانه در دهه مبارکه فجر سال گذشته توانستیم پروژه های قابل توجهی را بهره برداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی پروژه های شهری نیز مراحل پایانی خود را پشت سر می گذارد، تصریح کرد: پروژه احداث کانال بتنی به منظور جمع آوری آبهای سطحی از جمله پروژه های مهم باقر شهر است که با افتتاح آن برخی از مشکلات زیست محیطی منطقه رفع می شود و با توجه به اینکه شهروندان این منطقه درخواست های زیادی برای رفع بوی نامطبوع فاضلاب و آبهای سطحی در این منطقه دارند، اجرای این پروژه رضایت مردمی را به همراه داشته است.

نماینده کمیسیون عمرانی شورای اسلامی باقرشهر اظهار داشت: از پروژه های شاخص   می توان به احداث خانه ژیمناستیک ( به عنوان یکی از بزرگترین سالن های ژِیمناستیک کشور)، زورخانه حضرت سیدالکریم حسنی (بزرگترین زورخانه کشور )،تعویض چمن مصنوعی استادیوم ایثارگران باقرشهر با اعتباری بالغ 8میلیارد ریال ،احداث بازارچه میوه و تره بار با هدف تامین نیازهای شهروندان و ساماندهی میوه فروش های دوره گرد و میلیارد ها پروژه های کوچک و بزرگ دیگر اشاره کرد که برخی از این پروژه ها در استان تهران  و نیز در سطح کشور بی نظیر است .

 وی در مورد پروژه تقاطع غیرهمسطح بهشت زهرا( س ) در ابتدای ورودی ضلع جنوبی باقرشهر گفت: این پروژه از جمله اقداماتی است که باید شهرداری تهران آن را انجام می داد و در سال  ۸۷ صورتجلسه ای در این مورد توسط شورای شهر وقت با شورای شهر تهران به منظور احداث آن نوشته شده است که تا کنون با صرف ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه هزینه شده و برای تملک بقیه اراضی و رفع معارض توسط شهرداری باقرشهر ۶۰ میلیارد ریال دیگر اعتبار لازم است که با وضعیت در آمد شهرداری  باقرشهر نیاز به همراهی شهرداری تهران و انجام تعهداتشان  در اجرای این پروژه است.

وی افزود : جلسات متعددی با مجموعه های مرتبط با این پروژه  برگزار شده تا پس از تملک اراضی اجرای این طرح توسط شهرداری تهران صورت گیرد و امیدوار هستیم تا پایان آذر ماه سال جدید این پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد  .

پناهنده در بخش دیگری از سخنان خود از اختصاص ساختمان قدیم شهرداری به‌ درمانگاه عمومی برای رفاه مردم خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با تکمیل و تجهیز   این ساختمان در راه خدمت رسانی به مردم شهیدپرور گامی برداشته باشیم .

ارسال نظرات