امام جمعه میامی:

۱۲ فروردین‌ماه روزی مقدس و پربرکت برای ملت ایران محسوب می‌شود

امام جمعه میامی با بیان اینکه ۱۲ فروردین‌ماه روزی مقدس و پربرکت برای ملت ایران محسوب می‌شود، افزود: این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز سرآغاز حیات واقعی اسلام در عصر معاصر و پایه‌گذار ساختار جدید سیاسی اجتماعی در ایران بر مبنای آرای مردم است.
کد خبر: ۸۶۵۳۸۸۵
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی ، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پوردر جمع مردم میامی در محل مسجد امام حسن مجتبی(ع) این شهر ضمن تبریک سال جدید، با تاکید بر لزوم تبیین سیاست های اقتصاد مقاومتی، ابراز داشت: اقتصاد مقاومتی با تبدیل به فرهنگ و بومی شدن در جامعه تحقق خواهد یافت و مردم و مسئولان با همدلی و وحدت در راستای تحقق شعار سال مورد تاکید مقام معظم رهبری تلاش کنند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات کشور در عرصه اقتصادی است، افزود: مسئولان و مردم با تکیه بر اقتصاد مقامتی برای ایجاد اشتغال و افزایش تولید داخلی و در نهایت برطرف کردن رکود اقتصادی اقدام کنند.

امام جمعه میامی همچنین با اشاره به فرارسیدن روز جمهوری اسلامی، گفت: ۱۲ فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است که در این روز با رأی اکثریت و قاطع مردم، نظام سیاسی کشور پس از دو هزار و ۵۰۰سال از نظام سلطنتی به نظام جمهوری اسلامی و حکومت مردمی تغییر یافت.

صفایی پور با بیان اینکه ۱۲ فروردین‌ماه روزی مقدس و پربرکت برای ملت ایران محسوب می‌شود، افزود: این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز سرآغاز حیات واقعی اسلام در عصر معاصر و پایه‌گذار ساختار جدید سیاسی اجتماعی در ایران بر مبنای آرای مردم است.

وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت امام‌خمینی(ره) و تقارن این روز با خجسته میلاد ام الائمه حضرت زهرا (س) گفت: سال ۹۵ با تقارن این مناسبت‌های مهم در روزهای ۱۱ و ۱۲ فروردین قابل تفکر و توجه است لذا این زمان بهترین وقت برای ترویج سبک زندگی اسلامی و فاطمی به ویژه در بین نسل جوان محسوب می شود.

امام جمعه میامی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان در خدمات رسانی به مسافران و زائران حریم رضوی، خاطر نشان کرد:خدمت به زائران امام هشتم یک افتخار بزرگ است که شهرستان میامی با قرار گرفتن در این مسیر و با داشتن مردمی مهمان نواز افتخار پذیرائی از زائران و مسافران را دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار