مسئول بسیج دانشجویی البرز در بازدید از اردوهای جهادی؛

اعزام بیش از 700 دانشجوی جهادگر در قالب 25 گروه جهادی به مناطق محروم

سعید بهرامی گفت: همزمان با فرارسیدن تعطیلات نوروزی بیش از 700 دانشجوی جهادگر به مناطق محروم استان های البرز، قم و هرمزگان در قالب 25 گروه جهادی تا پایان فروردین اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۶۵۳۸۵۶
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سعید بهرامی در بازدید از گروه جهادی شهید چراغی در نظرآباد به ارائه گزارش کلی در خصوص فعالیت های جهادگران دانشجو در عرصه محرومیت زدایی در قالب گروه های جهادی پرداخت و اظهار داشت: در سال جدید 25 گروه جهادی تا پایان فروردین به مناطق محروم اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه 17 گروه درون استانی و مابقی برون استانی هستند افزود: جهادگران در کارگروه های عمرانی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی و آموزشی به ارائه خدمات می پردازند که از مجموع 748 نفر جهادگر، حدود 480 نفر برادر و مابقی خواهر هستند.

مسئول بسیج دانشجویی استان البرز عمده فعالیت های عمرانی را ساخت سرویس بهداشتی، زیباسازی مدارس، دیوار کشی، ساخت غسالخانه و خانه محروم عنوان کرد و گفت: لایروبی قنات، برگزاری کلاس های آموزشی باغبانی، سم پاشی و واکسن به دام و طیور از جمله اقدامات در عرصه کشاورزی محسوب می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: پایش سلامتی روستائیان، ویزیت رایگان، کمک به ساخت بیمارستان و آموزش بهداشت محیط،دهان و دندان در عرصه بهداشت و سلامت انجام شده است.


اعزام بیش از 700 دانشجوی جهادگر در قالب 25 گروه جهادی به مناطق محروم

بهرامی با اشاره به فعالیت های کارگروه اقتصاد مقاومتی  خاطرنشان کرد: شناسایی و احیا ظرفیت های اقتصاد مقاومتی، کمک به رفع بیکاری، اشتغالزایی خانگی و صنایع دستی و ایجاد کسب و کارهای محلی در دسته بندی فعالیت های انجام شده در کارگروه اقتصاد مقاومتی به شمار می رود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار