جانشین فرماندهی سپاه ناحیه آستارا گفت: در راستای ترویج فرهنگ نماز؛ طرح «ترنم نسیم» در بندر مرزی آستارا در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۶۵۳۸۵۵
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲

سرگرد پاسدار بهزاد قنبری، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه آستارا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آستارا؛ با اشاره به برگزاری طرح «ترنم نسیم» در این شهرستان اظهار کرد: طرح «ترنم نسیم» در راستای ترویج فرهنگ نماز با برپایی خیمه‌های نماز از یکم فروردین در این شهرستان آغاز شده و  تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۵ ادامه دارد.

وی با بیان اینکه طرح مذکور به همت واحد فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان و با همکاری ستاد اقامه نماز در نقاط مختلف استان گیلان در حال برگزاری است، افزود: طرح «ترنم نسیم» در محوطه امامزادگان ابراهیم و قاسم(علیه السلام) و طرح سالم سازی سفیر امید بندر آستارا در حال اجرا می‌باشد.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه در راستای برگزاری این طرح بنر خیمه نماز نصب شده و بروشورهایی با موضوع نماز در بین مسافران و گردشگران توزیع می‌شود، تصریح کرد: در خیمه‌های نماز به منظور دعوت از مسافران برای اقامه نماز، اذان ظهر و عصر و مغرب عشاء به عنوان مهم‌ترین معروف پخش و نمازهای جماعت برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: روزانه در دو نقطه اجرای طرح « ترنم نسیم» در بندر آستارا بیش از یکهزار برشور با موضوع نماز در بین مسافران و گردشگران نوروزی توزیع می‌شود.

سرگرد قنبری به آموزش بسیجیان و به‌کارگیری این نیروها در طرح‌های منتخب «ترنم نسیم» اشاره کرد و گفت: راهنمایی مسافران و گردشگران نوروزی از دیگر برنامه‌های اجرای طرح مذکور در بندر آستارا است.

 

ارسال نظرات