پیام تبریک بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا به مناسبت میلاد فاطمه زهرا(س)؛
خبرگزاری بسیج: خدای بزرگ را از ژرفای جان شاکریم که بار دیگر شاهد حلول ماه جمادی الثانی و خجسته سالروز ولادت باسعادت حضرت انسیه حوراء، فاطمه الزهرا(س) هستیم.
کد خبر: ۸۶۵۳۸۳۸
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱

میلاد زهره زهرایی که وجودش از نور عظمت الهی خلق شده و جبرئیل ولادتش را به رسول الله(ص) بشارت داده بود. بانوی با کرامتی که نبوت به یمن او به خلق ارزانی شد و امامت به وجود مبارک او پا گرفت و استمرار یافت و مهم تر از همه شکوه و شوکت زن به برکت قدوم او سبز است.

مفتخریم کوثر هستی، همسر ولایت و مادر امامت فاطمه الزهرا(س) گرانبهاترین گوهری که به عنوان الگوی یک زن کامل از طرف خداوند به انسانیت معرفی شده است از آن ماست و زنان و مردان ما از بابت تاسی به سیره آن سیاره درخشان عالم بشریت به خود می بالند.

صمیمانه با قلبی لبریز از عشق و ارادت به ساحت اهل بیت(ع) ولادت زیباترین جلوه ارده الهی در جهان خلقت، آیینه تمام نمای شریعت نبوی و حقیقت والای طریقت علوی و میلاد سلاله پاک آن نور تابان حضرت امام خمینی(ره) را به همه همسران، مادران و زنان ایران عزیزمان به ویژه مادران و همسران شهداء، جانبازان و ایثارگران تبریک گفته، از خداوند تبارک و تعالی موفقیت همه عزیزان را در تمسک به حبل المتین ولایت و سرمشق قراردادن برترین زن جهان برای پاسداشت میراث بزرگ امام خمینی(ره) تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای( مدظله العالی) مسئلت می کنیم.
ارسال نظرات