رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی یزد خبر داد
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان یزد با اشاره به ضرورت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در سفرهای نوروزی،گفت: ۴۲ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی ویژه ایام نوروز، در یزد راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۸۶۵۳۸۲۸
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: احمد دهقانبا بیان اینکه استقبال پرشور مسافران نوروزی از جاذبه‌های گردشگری استان یزد گویای افزایش مسافران در سال خوش‌آمد به یزد است اظهار داشت: خوشبختانه تا کنون تعداد سوانح رانندگی در جاده‌ها و معابر حوزه استحفاظی استان یزد نسبت به سال گذشته رشد نداشته است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان یزد با اشاره به اهمیت آمادگی 100درصدی مراکز اورژانس بیمارستان های شهید رهنمود، افشار و بیمارستان شهید صدوقی یزد گفت: 42 پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در استان یزد مشغول ارائه خدمات درمانی و امدادی به مسافران نوروزی هستند.

دهقان سبقت‌های بی‌مورد و خستگی رانندگان را از جمله مهمترین عوامل وقوع حوادث رانندگی در سفر های نوروزی دانست و بیان کرد: تا این لحظه 500 تصادف رانندگی در جاده‌های استان یزد رخ داده است.

وی با اشاره به ضرورت آماده باش تمام نیروهای امدادی و کادر درمانی مراکز اورژانس استان یزد در ایام نوروز، افزود: ستاد خدمات سفر مرکز مدیریت اورژانس و فوریت های پزشکی یزد فعالیت خود را از 25 اسفند ماه سال گذشته با هدف ارائه خدمات امدادی به مسافران نوروزی آغاز و تا 15 فروردین ماه سال جدید ادامه می دهد.

رئیس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی یزد با اشاره به ضرورت رعایت قوانین رانندگی در سفر های بین شهری ایام نوروز خاطرنشان کرد: 400 مورد از تصادفات رانندگی رخ داده، از جمله اقدامات انجام شده در مرکز خدمات سفر یزد در عید نوروز امسال است.

وی تمام جاده های استان یزد را زیر پوشش مراکز و پایگاه های اورژانس مرکز فوریت های پزشکی یزد دانست و بیان کرد: ارائه خدمات مطلوب در شرایط بحرانی و سخت مستلزم همکاری تمام دستگاه‌ های خدماتی در استان است.

تسنیم/

ارسال نظرات