خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول سازمان بسیج جامعه زنان آذربایجان شرقی برنامه های هفته گرامیداشت مقام مادر و روز زن استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۶۵۳۸۲۰
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

منصوره کیانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی با گرامیداشت سال 95، برنامه های گرامیداشت هفته مادر و روز زن را بر محور شعار امسال(اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل) عنوان کرد.

وی با اشاره به نقش زنان در اقتصاد خانواده و تاثیر آن در جامعه، نقش مادران و بانوان را در این خصوص مهم و انکار ناپذیر دانست.

کیانی با اعلام اینکه برنامه های هفته گرامیداشت مقام مادر و روز زن درآذربایجان شرقی در 23 شهرستان و 21حوزه روستایی برگزار می شود، گفت: بیشتر این برنامه ها با توجه به مصادف بودن آن با تعطیلات نوروزی در مناطق گردشگری برگزار خواهد شد.

وی برگزاری جشن کوثر در همه شهرستان ها و نواحی، برپایی ایستگاه های مشاوره(مذهبی، روانشناسی و سلامت)، غبار روبی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه های عفاف و حجاب و تحکیم خانواده و مسابقات فرهنگی، ورزشی و هنری و دیدار با مادران و خانواده شهدا را از اهم برنامه های این هفته برشمرد.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان آذربایجان شرقی برپایی ایستگاه های صلواتی، اهدای جهیزیه به نوعروسان، تجلیل از مادران شهدا، مسابقه کتابخوانی از کتاب «برترین بانو» در خصوص زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) را با همکاری موسسه فرهنگی دختران نور و رحمت از دیگر برنامه های بسیج جامعه زنان استان نام برد.

ارسال نظرات