فرمانده و نماینده ولی فقیه تیپ 44 قمر بنی هاشم(علیه السلام) با امام جمعه شهر آبادان دیدار و گف‍ت‌گو کردند.
کد خبر: ۸۶۵۳۷۲۴
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال وبختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین علی ابراهیم پور در دیدار با فرمانده و نماینده ولی فقیه تیپ 44 قمر بنی هاشم(علیه السلام) ضمن تبریک سال نو و عید فاطمیه و تشکر از تیپ 44 قمر بنی هاشم(علیه السلام) اظهار کرد: امیدواریم حضور این تیپ زمینه ی بصیرت افزایی آحاد مردم شهرستان آبادان را بالا ببرد.

وی با اشاره به بحث امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: تیپ 44 قمر بنی هاشم(علیه السلام) ظرفیت بالایی در این امر دارد که می تواند نیاز امروز شهرستان آبادان را برطرف کند.

امام جمعه شهر آبادان با بیان اینکه شهرستان آبادان نیاز جدی رسیدگی به مسائل فرهنگی را دارد گفت: تیپ 44 قمر بنی هاشم(علیه السلام) می تواند با آموزش نیروهای مخلص و فداکار بسیجی، برای احیای امر معروف و نهی از منکر قدم های جدی بردارد.

ابراهیم پور افزود: شرایط احکام، خصوصیات و فروع آن را باید از روش و سیره ائمه اطهار فرا بگیریم که خود برترین الگو هستند.

وی گفت: گفتار و رفتار ائمه اطهار در مورد امر به معروف و نهی از منکر، گویای اهمیت این فریضه دینی است.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه اصل امر به معروف و نهی از منکر در مسائل بزرگ حد و مرز نمی شناسد و حتی با وجود ضرر و خطرهای بزرگ واجب خواهد بود تصریح کرد: نهضت امام حسین(علیه السلام) ارزش امر به معروف و نهی از منکر را در مقام اثبات بالا برد چراکه وی نه تنها جان و مال خود را بلکه جان عزیزانش را هم فدای اسلام کرد و حتی به اسارت عزیزانش هم راضی شد.

ابراهیم پور ادامه داد: بر همین اساس جای شکی باقی نمی ماند که در مسائل مهم امر به معروف و نهی از منکر با وجود هر خطری واجب خواهد بود و در راه تحقق آن هر ضرر و زیانی را باید به جان خرید.

تصاویر از مسعود کرمی


ارسال نظرات