غوغایی به پاست وقتی حرف از زیارت شهدا میشود, میتوان گفت همه قشر از مردم را میبینی اما حض میکنی وقتی اراده و ارادت در یک قاب متجلی میشوند.
کد خبر: ۸۶۵۳۷۲۰
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛  ارادت ملت ایران به شهدا به قدری است که گاها غیر قابل توصیف است، ارادتی که حتی با سخت ترین حالات جسمانی در افراد تجلی پیدا میکند و چه زیباست تجلی اراده و ارادت در یک قاب.

همه ساله همزمان با فرا رسیدن سال جدید اردوهای راهیان نور ویژه خانواده ها برگزار می شود و در این راستا افراد بسیاری به جهت تجدید میثاق با شهدا و اعلام این که راه آنان همچنان ادامه دارد عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور به قصد زیارت می شوند.

خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج نیز در این ایام راهی جبهه جنوب کشور در قالب اردوهای راهیان نور شد و با دو تن از زائرین دیار دلاور مردان و شیر زنان که معلولیت جسمی نیز داشتند گفت و گویی داشت که در ادامه خواهید خواند.

فریده صحرایی بانویی است که از استان فارس آمده بود و با تمام شرایطی که داشت سختی راه و سفر را به جان خرید تا شهدا او را شفاعت کنند.

/////////



این بانو حس و حال عجیبی دارد, نمیتواند هر آنچه در دل دارد را به زبان بیاورد, آمده بود تا شهدا عنایتی به او داشته باشند و او را در قیامت شفاعت کنند.

کمی که جلوتر رفتیم در منطقه طلاییه، منطقه ای که جوانان بسیاری برای حفظ ناموس این مملکت جان خود را کف دست گرفتند و جنگیدند به شهادت رسیده اند حضور خانمی دیگر که در ویلچر بود نیز نظر ما را به خود جلب کرد، بانویی که حضورش در این منطقه یکی از آرزوهایش بود.


/////////

افسانه ارجمند که از استان کرمان برای زیارت شهدا آمده است به خبرنگار بسیج گفت: شهیدان ما را به اینجا دعوت کردند و امیدوارم دستی بر قلب من بکشند تا با دلی صاف و پاک به شهرم برگردم و زندگی کنم.

وی آرزو داشت به واسطه این زیارت شهدا در قیامت شفاعتش کنند و دستگیرش باشند.

گفتگوها کوتاه است، انتظاری هم نیست، در دیار عاشقان که قدم میگذاری قلب جای زبانت را میگیرد، گویی باید روزه سکوت بگیری و فقط نفس بکشی، با دلت حالت را حس کنی و بگویی شکر که در هوایت نفس میکشم، دستگیرم باش تا شرمنده ات نباشم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها