هفت تپه آلبوم خاطرات دلاورمردان خطه شمال است، انشاء الله دریک حرکت انقلابی ،باکارجهادی وتفکربسیجی هفت تپه یادمان عشق راخواهیم ساخت.
کد خبر: ۸۶۵۳۶۷۸
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶



خبرگزاری بسیج مازندران، سرگرد پاسدار حسین جناسمی در گفتگو با کوله بار مازندران در خرمشهر اظهار داشت: حدود600 نفرازخانواده های معظم شهدا ،جوانان  و نوجوانان فرماندهان وپیشکسوتان جبهه وجنگ ازمیاندورودبه  سرزمین های نور اعزام شدند.

 

این مقام مسئول گفت: اگر چه مشکلاتی وجود داشت ولی با همت مردم ، خیرین و بسیجیان عزیز  این مشکلات مرتفع گردید و توانستیم علاقمندان  و مشتاقان  راه شهدا را که اکثرا  از  قشر جوانان و نوجوانان تشکیل می شدند ،به  مناطق عملیاتی اعزام نماییم.

وی با اشاره به  افزایش چشمگیر استقبال جوانان و نوجوانان از اردو های راهیان نور افزود: دغدغه چندانی بین مسئولین شهرستانی مشاهده نکردیم و حدود 30 درصد از کمک ها و بضاعت های خود را در راهیان نور هزینه کردند که بهانه یشان  انتخابات بود ولی با تعاملی که با خیرین  و دیگر مسئولین همسو و همراه داشتیم آنها را پای کار آوردیم و الحمدلله  توانستیم کار ها را به نحو احسن پیش ببریم.

فرمانده سپاه میاندرود تغییرات اردوگاه شهدای مازندران را بسیار محسوس برشمردو افزود در بخش مدیریتی و فرهنگی  پیشرفت قابل توجهی داشتیم و هرساله شاهد افزایش کیفیت  در اردوگاه های استان هستیم.

جناسمی هفت تپه را  آلبوم خاطرات دلاورمردان خطه شمال دانست و  تصریح نمود : دریک حرکت انقلا بی وباکارجهادی وتفکربسیجی انشاء الله هفت یادمان عشق راخواهیم ساخت ( مامی توانیم ; باذن الله)

وی در پایان از زائرین راهیان نور درخواست نمود در این مکان مقدس که دارالشفای همه ی دردمندان و نیازمندان است بهترین استفاده راببرند و از این مناطق در س ایستادگی ،مقاومت و ولایت پذیری را از شهدایی که با دستان خالی در برار استکبار ایستادگی کردند طلب کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها