مسئول پذیرش اردوگاه شهدای مازندران استقبال مازنی ها بیش از ظرفیت اردوگاه دانست و افزود: امروز چون زمان دفاع مقدس بیشترین میزان حضور از سوی جوانان است.
کد خبر: ۸۶۵۳۶۷۱
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳





خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول پذیرش و اسکان اردوگاه شهدای مازندران با بیان اینکه برای پوشیدن لباس خادمی شهدا باید به معرفت شهدایی دست یافت، بیان داشت: به تن کردن لباس خادمی شهدا نیازمند معرفتی است که بتوان علاوه بر ظاهر، باطن را نیز به عمق نورانیت رساند.

سرهنگ پاسدار قاسم موقر، معرفت را قله ای دست یافتنی دانست و خطاب به جوانان گفت: از جوانان می خواهم هرگز فریب این دنیای فانی را نخورند چون فریفته شدن به ظواهر دنیا موجب فاصله گرفتن از قله معرفت می شود.

وی گفت: شیطان همیشه در فکر فریفته کردن است و هرگز از این کار دست نمی کشد پس ای جوان بدان معرفت وجودی تو بسیار بالاتر از آن است که فریفته ظواهر دنیا شوی.

مسئول پذیرش اردوگاه شهدای مازندران با بیان اینکه تمامی زائرانی که به اردوگاه مراجعه می کنند پذیرش می شوند، اظهار داشت:  از 22 اسفند تا به حال 17 هزار نفر را پذیرش کرده ایم که جوانان 40 درصد از این جمعیت را شکل می دهند.

موقر در ادامه افزود: هر فردی که به اردوگاه مراجعه کرد صرفا با ارائه کارت ملی پذیرش و اسکان داده شد.

وی امکانات اردوگاه های شهدای مازندران را مورد توجه زائران دیگر استان های کشور دانست و خاطر نشان کرد: از استان های اصفهان، شیراز و گیلان پذیرش و اسکان زائر داشتیم.

موقر پذیرش از زائران را به صورت شبانه روزی دانست و گفت: تا به حال 600 دستگاه خودروی شخصی و 450 دستگاه اتوبوس در اردوگاه شهدای مازندران پذیرش شدند.

مسئول پذیرش اردوگاه شهدای مازندران در ادامه گفت: اردوگاه شهدای مازندران 610 تخت خوابی است و به صورت استاندارد ظرفیت اسکان 1300 نفر را دارد اما در روزهای پایانی 2400 نفر نیز پذیرش شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها