مستند ساز جوان مازندرانی بیان داشت:
زحمتکش گفت: هنوز نمی دانم چرا به مناطق عملیاتی علاقمند هستم و اصرارم جهت حضور در مناطق عملیاتی برای خودم تعجب برانگیز است.
کد خبر: ۸۶۵۳۶۶۹
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰





خبرگزاری بسیج مازندران، حسین زحمتکش خبرنگار و مستند ساز جوان مازندرانی است که هر سال به صورت داوطلبانه در مناطق عملیاتی حضور می باید و از رویدادهای این واقعه فرهنگی اخبار متعددی تهیه  و در رسانه های استانی به نشر می رساند. وی کارگردان مستند بعد از فطر، نسل سوم و مسافر دیار نور است. وی هر سال سفرنامه اش از اردوی راهیان نور را در قالب مسافر دیار نور در روزنامه حرف مازندران به چاپ میرساند. با او در اردوگاه شهدای مازندران به گفت و گو نشستیم.

زحمتکش در گفت و گو با خبرنگار کوله بار مازندران دلیل حضور هر ساله اش را یک وابستگی دانست و گفت: هنوز نمی دانم چرا به مناطق عملیاتی علاقمند هستم هرچند همه ی ما به شهدا مدیون هستیم اما علاقه و اصرارم جهت حضور در مناطق عملیاتی برای خودم تعجب برانگیز است.

وی بیان داشت: مشغله های زندگی نیز نمی تواند از حضورم در مناطق عملیاتی جلوگیری کند و امسال نیز با اعضای خانواده ام در مناطق عملیاتی حضوریافتم.

این مستند ساز مازندرانی بیان داشت: تا توان دارم در حوزه ایثار  شهادت به ادای دین خود خواهم پرداخت و امیدوارم در راه نشر ارزش های دفاع مقدس جوانان پای کار آمده و در این حوزه با وفور نیروهای متعهد  انقلابی مواجه شویم.

وی نام شهید هوشنگ علیزاده را به زبان آورد  و خاطر نشان کرد: من خواهر زاده شهید دانش آموز هوشنگ علیزاده هستم و با آنکه ایشان را ندیده ام اما علاقه قلبی زیادی با او دارم، وی در شلمچه و در عملیات کربلای 5 به شهادت رسیده است، امیدورام روحش با شهدای کربلا محشور شود و از شفاعت کنندگان حسینی باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها