در نهمین روز از بهار 95

معاون فرماندار اشکذر از روند خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی بازدید کرد

علیرضا ابوالحسنی به‌اتفاق کارشناس ستاد هماهنگی خدمات سفر فرمانداری و رئیس میراث فرهنگی شهرستان اشکذر از ستاد مرکزی اسکان و محل برگزاری جشنواره غذاهای بومی و محلی در پارک اشکی بازدید کرد
کد خبر: ۸۶۵۳۶۶۲
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر: معاون فرماندار اشکذر به‌اتفاق کارشناس ستاد هماهنگی خدمات سفر فرمانداری و رئیس میراث فرهنگی شهرستان اشکذر از ستاد مرکزی اسکان و محل برگزاری جشنواره غذاهای بومی و محلی در پارک اشکی بازدید کرد.

در این بازدید "علیرضا ابوالحسنی "ضمن تبریک سال جدید به میهمانان نوروزی در خصوص وضعیت اسکان آنان جویا شد که عموماً از امکانات موجود و نحوه برخورد مسئولین رضایت کامل داشته و از میهمان‌نوازی مردم و مسئولین شهرستان اشکذر تشکر کردند.

وی در ادامه از مسافران خواست تا زمان بیشتری را در شهرستان اشکذر سپری نمایند و ضمن استراحت، از پتانسیل‌ها و جاذبه‌های گردشگری بالای این منطقه که در برخی موارد در ایران زبانزد است دیدن نمایند.

معاون فرماندار اشکذر با تقدیر از رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان از حضور فعالانه مدیران و کارکنان متولی ارائه خدمات به مسافران قدردانی کرد و افزود: همه مسئولین در تلاش‌اند تا مسافران و گردشگران نیازهایشان تأمین شود و با خاطره خوش از این شهرستان به شهرشان بازگردند.

گفتنی است شهرستان اشکذر در فاصله 20 کیلومتری و به‌عنوان دروازه ورودی مرکز استان همه‌ساله میزبان جمع کثیری از هم‌وطنان عزیز می‌باشد وطبق هماهنگی‌های انجام‌شده از ابتدای شروع مسافرت‌ها در نوروز 95؛ 31 مدرسه در قالب 218 کلاس درس و 21 نمازخانه برای اسکان مسافران نوروزی پیش‌بینی گردیده است و تاکنون ستاد اسکان شهرستان اشکذر توانسته است بالغ‌بر 4000 خانوار را تحت پوشش قرار دهد.


ارسال نظرات