عصر دیروز فرمانده سپاه الغدیر استان سردار فتوحی به همراه معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه الغدیر از برنامه های اجرای مجموعه امیرچقماق در نوروز 95 بازدید نمودند.
کد خبر: ۸۶۵۳۶۲۸
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیر استان به همراه معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه الغدیر از برنامه های اجرای مجموعه امیرچقماق در نوروز 95 بازدید نمودند. 

سردار ابتدا از نمایشگاه کتابی که در مسجد امیرچقماق برپا شده بود دیدن نمود سپس با حاج آقا تابنده که از مشاورین داخل مسجد بود ملاقات نموده و در خصوص فضای مسجد و اجرای برنامه های اسلامی برای مسافران و گردشگران نوروزی بحث و تبادل نظر کردند.
سردار فتوحی همچنین از نمایشگاه حجاب و عفاف داخل مسجد بازدید و سپس به همراه هیئت همراه به سمت غرفه های کودک، نخل، عکس یادگاری، بازی کودکان، مشاوره های عمومی و کافه شهدا بازدید نمودند

در ادامه باحضور در کنار قبور مطهر شهدای گمنام امیرچقماق فاتحه ای قرائت نمودند.
سرهنگ زارع کمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله در حین بازدید سردار، نکاتی را در خصوص اجرایی برنامه ها هر قسمت از حسینیه امیر چقماق بیان نمود.
فرمانده سپااه الغدیر همچنین از پایگاه فرهنگی اجتماعی امیرچقماق بازدید و به همراه هیئت همراه در نماز جماعت مغرب و عشاء که در کنار قبور شهدای گمنام امیرچقماق برگزار شد شرکت نمودند.

ارسال نظرات