نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه یکی از مظاهر نفوذ دشمن، در زمینه پوشاک و مد است، گفت: نظارت بر تولید و واردات پوشاک و مد افزایش یابد.
کد خبر: ۸۶۵۳۶۲۳
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

به گزارشخبرگزاری بسیج از یزد: آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار نوروزی خود با جمعی از مسئولان استان یزد با اشاره به ایام نوروز و میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید مسئولان به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در حدود 18 مورد مسائلی وجود دارند که در کشور به عنوان فساد یا خطا رخ می‌دهد اما متصدی مشخصی برای مقابله و ساماندهی آنها وجود ندارد.

امام جمعه یزد بیان کرد: در ارتباط با حجاب، حد و حدود حجاب، نحوه لباس و پوشش، نظارت برا تولید لباس و پوشاک، نظارت بر دستگاه‌های تولید کننده و وارد کننده پوشاک اصلا وجود ندارد.

ناصری با اشاره به اینکه یکی از مظاهر نفوذ دشمن، در زمینه پوشاک و مد است، گفت: اگر شهری در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در کشور خوب عمل کرده باشد، باید نوع فعالیت این استان به عنوان الگوی دیگر شهرها شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: لباس یکی از مظاهر این فعالیتهاست، در عرصه‌های دیگر از جمله موسیقی که هیچ حد و مرزی ندارد هم باید نظارت و قانون‌گذاری بهتر و بیشتر شود.

تسنیم/

ارسال نظرات