فرمانده سپاه ناحیه نوشهر در جمع شرکت کنندگان در اردوی راهیان نور این شهرستان با اشاره به اینکه راهیان‌ نور یک عملیات بزرگ فرهنگی است، اظهار کرد: ایستادگی و مقاومت ملت ایران در دوران دفاع مقدس برای کشورهای مستضعف دنیا و تمام کسانی که زیر یوغ استکبار بودند درس بزرگی شد.
کد خبر: ۸۶۵۳۶۰۹
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷




خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج نوشهر، سرهنگ پاسدار مرتضی رمضانی در مراسم ویژه بدرقه کاروان راهیان نور این شهرستان طی سخنانی اظهار داشت: شهدا جان را در کف دست گذاشتند و آن را با اخلاص در راه اسلام و میهن فدا کردند، فلذا باید از شهدا درس ایستادگی، مقاومت و معنویت را آموخت.

وی ارتباط نسل گذشته با نسل امروز را یکی از ویژگی‌های راهیان نور برشمرد و گفت: نسل امروز با رفتن به این سفر معنوی می‌توانند درک کنند که آسایش، امنیت و آرامش امروز ما مدیون ایستادگی جوانان دیروز است.

دبیر ستاد راهیان نور شهرستان نوشهر با تاکید بر اینکه همه ما امروز موظف به حفظ ارزش‌های اسلامی هستیم، بیان کرد: دفاع مقدس به مانند یک گنجینه مقدسی است که هرچه از آن سخن بگوییم باز هم نمی‌توانیم عظمت آن را برای دیگران بیان کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر با بیان اینکه دشمن امروز به دنبال فراموشی ارزش‌های ما است، خاطر نشان کرد: دشمن امروز بعد از جنگ سخت، جنگ نرم فرهنگی را در پیش گرفته است و بزرگترین راه مقابله فرهنگی ما در برابر دشمن زنده‌نگاه‌داشتن دوران دفاع مقدس است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها