فرماندار ایرانشهر گفت: اقتصاد مقاومتی محور فعالیت‌ دستگاه‌های اجرایی ایرانشهر در سال ۹۵ است
کد خبر: ۸۶۵۳۶۰۳
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج  نبی‌بخش داودی صبح امروز در دیدار با مسئولین در فرمانداری ایرانشهر اظهار داشت: در حالی به استقبال بهار طبیعت و عید سعید نوروز باستانی آمده‌ایم که در کارنامه‌ سالانه‌ خویش مذاکرات هسته‌ای و توفیق تثبیت جایگاه عزتمندانه‌ی جهانی، حضور حماسی در 22 بهمن و سربلندی مشارکت بالا و آگاهانه در انتخابات مجلسین را هم‌پای سایر هم‌میهنان در سراسر کشور شاهد بوده‌ایم.

وی افزود: با ایمان به تداوم همدلی و همزبانی سال جدید را که به تدبیر ارزشمند و راهبردیِ رهبری خردمند نظام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام‌گذاری گردیده و ریاست محترم جمهوری از آن به  سال امید و تلاش جهت ساختن ایرانی شایسته‌ این ملّت بزرگ تعبیر نموده‌اند؛ از هر تبار و طایفه و ذائقه، و با هر تفکّر و مرام و مذهبی که داریم، دست در دست هم برای ارتقای بیشتر شهرستان در تمامی ابعاد امنیّتی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جهادگونه تلاش می‌کنیم.

فرماندار ایرانشهر گفت: کما فی السابق، با حرکت بر مدار وحدت، سهم خود را در به فرجام رساندن «برجام دو» در شهرستان ایرانشهر ادا می‌کنیم.

وی تصریح کرد: بدیهی است در کنار عملکرد جهادی اعضای ارجمند شورای تأمین، فرماندهی و نیروهای ایثارگر امنیّتی و نظامی و انتظامی و بسیج و سپاه، و مدیران و مسئولین و کارمندان محترم دوایر اجرائی؛ دعای خیر، همّت عالی و مشارکت ارزنده‌ی تمامی شما بزرگواران به‌ویژه خانواده‌های معزّز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران؛ روحانیّت بصیر و آگاه تشیّع و تسنن؛ اکابر و ریش‌سفیدان؛ مدرّسین و اساتید و طلّاب ودانشجویان مکرم حوزه و دانشگاه؛ بانوان و جوانان و ورزشکاران و دانش‌آموزان؛ فرهنگیان و فرهیختگان و هنرمندان و اهالی قلم و اصحاب رسانه؛ بازاریان، صنعتگران، کارگران و صاحبان صنایع و ... نقش اصلی را در نائل آمدن به اهداف و رفع موانع ایفا می‌کنند.

فرماندار ایرانشهر تاکید کرد: از آستان خداوند متعال سالی پربار توأم با حلاوت و شادکامی برای همگان، رونق اقتصادی و توفیق ایجاد اشتغال پایدار، مهرورزی و مهربانی، پایبندی به اخلاق و دیگر ارزش‌های ناب اسلامی، و پیروزی منطق و گفتمان بر خشونت و جنگ‌طلبی را مسئلت می‌نمایم
ارسال نظرات