خبرهای داغ:

سومين كاروان راهيان نور شهرستان خوي عازم کربلای ایران شد

در آخرين اعزام از كاروان هاي راهيان نور شهرستان خوي 200 نفر از خواهران اين شهرستان با بدرقه مسئولين به مناطق عملياتي جنوب كشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۵۳۵۸۶
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي مسئول بسيج جامعه زنان سپاه خوي در آيين اعزام نيروها به سرزمين كربلاي ايران هدف از این حرکت را آشنایی با مناطق عملیاتی دفاع مقدس و نيز آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت عنوان كرد كه همه ساله با شكوه بيشتر برگزار مي شود.

خواهر پاسدار رقيه رزمجو راهيان نور را از جمله اردوهايي معرفي كرد كه همگان علاقمندند با شركت در اين اردوها نظاره گر سرزمين هايي باشند كه روزگارى فرزندان ايران زمين با پايمردى از آن پاسدارى نمودند.

وي با اين عنوان كه بايد ارزش های دفاع مقدس همواره در جامعه متجلی باشد تصريح كرد: اردوهاي راهیان نور برنامه فرهنگی مناسبي است كه در سازندگی درونی و معنوی افراد تاثير بسزايي دارد لذا همه ما باید با فرهنگ سازی مناسب در این امر تلاش کنیم.

رزمجو مدت این اردوی فرهنگی بصیرتی را سه شبانه روز به علاوه 2روز رفت و برگشت اعلام کرد و افزود: زائران در اين اردو از مناطق عملیاتی فتح المبین، فکه، چذابه، دهلاویه، هویزه،طلائیه، شلمچه، اروندکنار، علقمه، دشت آزادگان، سوسنگرد و حمیدیه در شهرهای اهواز،آبادان و خرمشهر بازدید خواهند نمود .

وي در پايان افزود : 200خواهر بسيجي و غير بسيجي با 4 دستگاه اتوبوس در آخرين اعزام كاروانهاي راهيان نور به سرزمين ملائك اعزام مي شوند كه در اين اردو خواهران روحانی و راوي و پرستار نيز فعاليت دارند و خواهران خبرنگار اين اردو را پوشش خبري خواهند نمود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار